تبریز؛

دشمن از حضور مردم در پای صندوق های رای می هراسد

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان ویژه میانه با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق های رای نشان وفاداری و پشتیبانی آن ها از نظام است، افزود: دشمن از حضور مردم در پای صندوق های رای می هراسد.

دشمن از حضور مردم در پای صندوق های رای می هراسدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حمید شکری در جلسه توجیهی آموزشی اعضای شعب شهری انتخابات 29 اردیبهشت در میانه افزود: انتخابات و پشتیبانی مردم از نظام در کشور ما موهبتی الهی به شمار می رود.
وی به ناامنی کشورهای منطقه اشاره کرد و افزود: به پشتیبانی ملت ایران و انتخابات برگزار شده شاهد امنیت پایدار در منطقه هستیم و حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی بر این امنیت و اقتدار می افزاید.
فرماندار میانه اطمینان بخشی به مردم درباره امانتداری از رای آنها به عنوان حق الناس را از وظایف مجریان انتخاباتی عنوان کرد و افزود: لازمه این امر جدیت، عزم و احساس مسئولیت در انجام وظیفه است و باید گفت عملکرد درست ما در پای صندوق های رای ثابت خواهد کرد که امانتدار واقعی مردم هستیم.
شکری بر آمادگی، بی طرفی و امانتداری از سوی عوامل و مجریان انتخاباتی تاکید کرد و گفت: آموزش کافی و احساس مسئولیت بیشتر سبب خواهد شد تا انتخابات در کمال صحت، سلامت و امنیت برگزار شود.
در ادامه جلسه حسن سلیمی کارشناس امور اجتماعی و انتخابات فرمانداری شهرستان ویژه میانه به ارائه آموزش لازم انتخاباتی برای اعضای شعب پرداخت. 
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار