تبریز؛

انتخابات سرمنشا امنیت پایدار در کشور است

بخشدار کندوان میانه با اشاره به اینکه در منطقه ای حساس و ناامن واقع شده ایم اما به برکت وجود رهبری و پشتیبانی مردم از امنیت برخوردار هستیم گفت: سرمنشا امنیت پایدار در کشور برگزاری 35 انتخابات گذشته است.

انتخابات سرمنشا امنیت پایدار در کشور استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محمود زرین  در جمع سرکاربران و کاربران رایانه در انتخابات آتی گفت: انقلاب ما با انتخابات آغاز شده و با برپایی انتخابات مختلف همه ساله بر اقتدار و امنیت کشور افزوده می شود.
وی گفت: امیدواریم در انتخابات 29 اردیبهشت نیز شاهد حضور پرشور و حداکثری مردم باشیم تا نعمت امنیت و آرامش در کشور ما خدشه دار نشده و نظام ما بتواند با پشتیبانی همواره مردم به اقتدار روز افزون در صحنه های بین المللی و جهانی دست یابد.
وی شوراها را حکومت مستقیم مردم عنوان کرد و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری نیز مردم تعیین کننده سرنوشت کشور هستند و انتظار می رود با انتخاب اصلح ترین بتوانیم در تعیین سرنوشت خود، شهر و کشورمان مثمر ثمر واقع شویم.
بخشدار کندوان در ادامه با بیان اینکه مسئولیت سرکاربران و کاربران اینترنتی از حساسیت ویژه ای برخوردار است، انجام وظیفه با دقت نظر لازم از سوی آنان را خواستار شد.
وی گفت: شما به عنوان امانتداران انتخابات نباید در روز انتخابات به بحث انتخابات ورود کنید زیرا دخالت عین بی قانونی و ظلم بوده و در دین و قانون اسلامی ایران بر حفظ این امانت تاکید شده است.
زرین به اقدامات و آموزش هایی که کاربران باید به آن واقف باشند اشاره و برلزوم دقت و تسلط کاربران بر ریزترین موضوعات آموزشی تاکید کرد.
وی گفت: آموزش کافی سبب خواهد شد تا اعضا و کاربران اجرایی در شعبه ها سردرگم نشوند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار