ایرانشهر

لازمه پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی رعایت قانون است

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر لازمه پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی را رعایت قانون دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ دوستعلی جلیلیان  در جلسه تعاملی با دادستان و مسئولان ستاد انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری شورای شهر و روستاها گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی منتظر لحظه ای برای ضربه زدن به کشور هستند و ما نباید حتی به فاصله یک چشم به هم زدن غفلت کنیم تا این دشمنان به مقاصد شوم خود دست یابند.   
 
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند همه باید تابع قانون باشیم بیان داشت: لازمه پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی، رعایت قانون و مقررات است و نیروی انتظامی وابسته به هیچ جریان سیاسی نیست و ملاک عمل پلیس در انتخابات تنها پایبندی به اجرای قانون می باشد.   
 
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با بیان آمادگی کامل نیروی انتظامی برای انجام این مأموریت مهم، تصریح کرد: ما با تمام توان خود در تأمین نظم و امنیت انتخابات همانند انتخابات سال های قبل تلاش خواهیم کرد و فرصت را از افراد هنجار شکن خواهیم گرفت.   
 
جلیلیان با اشاره به اینکه ما باید به وظیفه شرعی خود که رأی دادن به شخص اصلح است عمل کنیم افزود: مأموریت سنگین برقراری نظم و امنیت انتخابات به ما سپرده شده است، با توجه به اینکه انتخابات آبروی کشور است این نشان دهنده اهمیت مأموریت ما است که به لطف خداوند و تلاش کارکنان انتظامی همانند گذشته در این مأموریت نیز سربلند خواهیم بود.   
 
خانی دادستان ایرانشهر  افزود: هدف از برگزاری انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات و عرصه های مهم سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه می باشد و با احترام به قانون، مردم تشویق می شوند تا در این انتخابات مثل همیشه حضور پررنگ داشته باشند و تیر دشمنان این کشور مانند قبل به خطا خواهد رفت.  

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار