لحظه نفس گیر تصادف پسر اسکوتر سوار با خودروی آئودی + فیلم

انتشار این ویدئو در یوتیوب که تاکنون حدود 10 هزار بیننده داشته است بحث هایی را در خصوص مقصر اصلی این حادثه دامن زد.

لحظه نفس گیر تصادف پسر اسکوتر سوار با خودروی آئودی + فیلم
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه  تصادف پسری اسکوتر سوار با یک خودروی آیودی در شهر ساوتهامپتون انگلیس را به تصویر می کشد. این ویدئو نشان می دهد  که این پسر هنگامی که با یک زن  قصد عبور از عرض خیابان را داشتند وی بدلیل از دست دادن تعادلش با این خودرو تصادف می کند.  
 
راننده هوشیار که ناگهان متوجه این اتفاق می شود تلاش می کند تا از برخورد این پسر به خودروی خود جلوگیری کند اما وی به عقب خودرو برخورد می کند. بلافاصله یک زن که به نظر می رسد مادر وی باشد  به سمتش دویده و او را به طرف دیگر خیابان هدایت می کند. خوشبختانه در اثر این تصادف هیچ آسیبی جدی به این پسر وارد نشد و وی از این تصادف جان سالم بدر برد. در لحظه وقوع این حادثه، سرعت این خودرو حدود  30 کیلومتر در ساعت بود.

انتشار این ویدئو  در یوتیوب که تاکنون حدود 10 هزار بیننده داشته است بحث هایی را در خصوص مقصر اصلی این حادثه دامن زد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " این پسر بسیار خوش شانس بود که دارای کلاه ایمنی بود و اینکه این خودرو سرعت زیادی نداشت." کاربری دیگری با مقصر دانستن مادر وی نوشت : " این حادثه می توانست رخ ندهد اگر در هنگام عبور از عرض خیابان این زن مراقب پسرش بود و دستش را می گرفت."
 
 
 
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.