پاشنه آشیل استقلال با ضعف منصوریان در خرید مدافع

سرمربی تیم فوتبال استقلال به دنبال تقویت خط دفاع تیمش با یک مهره گران قیمت است و این در حالی است که این تیم نیاز به حداقل 3 مهره در خط دفاع دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  این روز ها منصوریان به دنبال تقویت و حفظ ستاره های تیمش برای فصل آتی است.اما در این میان بهتر است سرمربی استقلال فکری برای خط دفاع خود کند چرا که قرارداد تعدادی از مدافعان آبی پوش به پایان می‌رسد.
 
لئوناردو پادوانی مدافع تیم فوتبال استقلال بعد از بازی رفت و برگشت آبی‌ها مقابل العین امارات بازیکن آزاد می‌شود و این طور که شنیده می شود این بازیکن پیشنهادات داخلی و خارجی هم دارد.
 
همچنین سیدمجید حسینی، مدافع جوان استقلال هم چنین وضعیتی دارد و پس از پایان بازی با تیم اماراتی می‌تواند به عنوان بازیكن آزاد به هر تیمی ‌خواست ملحق شود.
 
رابسون جان‌واریو هم به عنوان بازیكن قرضی در استقلال حضور دارد و قرارداد این بازیکن هم رو به اتمام است اما باشگاه استقلال با باشگاه باهیا برای صدور رضایت نامه این بازیکن به توافق رسیده است.

کنعانی زادگان هم که از لیست استقلال خارج شده و در جمع آبی پوشان برای فصل آتی حضور ندارد  و وضعیت وریا غفوری نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد و به نظر این بازیکن هم در لیست خروج فصل بعدی باشد . در این میان زکی پور ،حیدری و مگویان با استقلال قرارداد دارند و منصوریان با توجه به این شرایط باید به فکر خط دفاع خود باشد .

از طرفی این طور که به نظر می رسد منصوریان تنها به فکر تقویت خط حمله خود است و برای خط دفاع سراغ منتظری بازیکن پیشین رفته که به نظر رقم بالای قرارداد باعث شود وی پیراهن استقلال را بر تن نکند .

در هر صورت اگر سرمربی استقلال تهران هرچه زودتر فكری به حال خط دفاع خود نكند و كماكان در اندیشه بازگرداندن پژمان منتظری باشد، به مشكل خواهد خورد چرا که به نظر این مدافع ملی‌پوش در نظر دارد در قطر بماند و با الاهلی تمدید كند.

به این ترتیب منصوریان نباید به گزینه های گران قیمت دل ببندد و باید با در نظر گرفتن چند مدافع این خط را نیز در تیمش تقویت کند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار