گیلان؛

حضور مردم در انتخابات پشتوانه ای برای نظام

حضور مردم در صحنه انتخابات یکی از مقوله های اصلی امنیت کشور و پشتوانه ای برای جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا در جمع فرماندهان این مرکز گفت: خون های فراوانی ریخته و ایثارگریهای بی شماری برای استقرار و حفظ کشور و نظام اسلامی صورت گرفت تا ما امروز شاهد این امنیت بی نظیر در منطقه و جهان باشیم.

حجت الاسلام محمد باقری با اشاره به نزدیک بودن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: شرکت در انتخابات تاثیر مستقیمی در امنیت کشور دارد و حضور ملتی آگاه ، بیدار ، بصیر و در صحنه انتخابات یکی از مقوله های اصلی امنیت کشور است.

وی اظهار داشت: عقبه و پشتوانه نظام ما ملت ایران است و اگر مردم شجاع در این انتخابات حضور پرشور داشته باشند، توطئه های دشمنان از بین خواهد رفت.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا اذعان کرد: حضور در صحنه انقلاب دشمن را متوجه خواهد کرد که ملت پشت سر نظام و رهبر و انقلاب هستند.

حجت الاسلام باقری با اشاره به سخنان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر واجب بودن حضور در انتخابات گفت: مقوله ی انتخابات برای ما امنیت می آورد و اگر می خواهیم این اقتدار برای ما باقی بماند باید در انتخابات حضور گسترده داشته باشیم.

وی تصریح کرد: حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار و حمایت از کسانی است که در گذشته، بی ادعا برای ایجاد امنیت و آزادی ملت ایران از جان خود گذشتند و موجب اقتدار نظام اسلامی شدند.

 
انتهای پیام/اص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.