قزوین؛

همایش توجیهی- منطقه ای انتخابات

همایش توجیهی- منطقه ای انتخابات استان های قزوین،زنجان ،گیلان و مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور در این همایش گفت :  تامین امنیت، قانون مداری،رعایت اصل بی طرفی دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از مجریان و ناظرین و مهمتر از همه مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای از ویژگی های برگزاری یک انتخابات باشکوه در نظام مردم سالاری دینی است.
 
همایش توجیهی- منطقه ای انتخابات 
 
وی افزود: مردم به نظام و سرنوشت کشور علاقمند هستند و دوست دارند در انتخابات حضور باشکوه و حداکثری داشته باشند که فرمانداران و بخشداران باید بستر و زمینه این حضور را فراهم کنند.
 
قائم مقام وزیر کشور گفت: حضور در پای صندوق های رای نه تنها به اصلاح امور کمک می کند بلکه اقتدار ملی ایران را در عرصه بین المللی تقویت می کند.
 
 استاندار قزوین هم در این همایش گفت : خدمت مسئولان به مردم در ایام انتخابات تبلیغاتی نیست چرا که وقفه در ارائه خدمات، جامعه را با مشکل مواجه می کند.
 
فریدون همتی با تاکید بر دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر پیگیری جدی امور مردم در همه زمانها از جمله ایام انتخابات، گفت: باید تا لحظه آخر خدمت خود برای ارائه خدمات به مردم آمادگی داشته باشیم تا آنها را برای خلق حماسه ای دیگر و مشارکت حداکثری در انتخابات سوق دهیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار