اعضای یک باند بزرگ آدم‌ربا در شهر کابل بازداشت شدند

ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان می گوید که ماموران این اداره توانسته اند که در یک عملیات ویژه، اعضای یک باند بزرگ آدم‌ربا را در شهر کابل بازداشت کنند.

اعضای یک باند بزرگ آدم‌ربا در شهر کابل بازداشت شدندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ریاست عمومی امنیت ملی امروز یکشنبه (۲۴ ثور) با نشرخبرنامه ای گفته است که این باند ۹ نفری در بسیاری از آدم‌ربایی‌ها در شهر کابل دست داشته اند.

در خبرنامه آمده است:"منسوبین ریاست عمومی امنیت ملی در یک عملیات هدفمند یک گروه ۹ نفری اختطاف‌چی را به سر گروپی اسامی سید مصطفی اکبری مشهور به آغا صاحب فرزند سید اکبر همراه با ۸ تن دیگر از همکارانش از ساحه ناحیه یازدهم شهر کابل بازداشت نموده اند".

ریاست عمومی امنیت ملی گفته است که در میان افراد بازداشت شده، یک خانم که عضویت این باند آدم‌ربا را داشته نیز شامل می باشد.

خبرنامه افزوده:" این آدمربایان اعتراف نموده اند که یک طفل پنج ساله بنام پریسا را ۲۳روز قبل به هدف اخذ مقدار ۱۰۵ هزار دالر امریکائی از فامیلش اختطاف و جهت پنهان نمودن، وی را به کشور پاکستان انتقال داده بودند و قصد داشتند تا مقدار پول متذکره را، از نزد پدر پریسا در کابل دریافت نمایند".

امنیت ملی گفته است که بازداشت شدگان که عضو یک گروه حرفه ای آدم‌ربا بودند در عملیات پیچیده نیرو های امنیت ملی از ولایات ننگرهار و شهر کابل بازداشت و کودک ربوده شده از چنگ شان آزاد شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار