تبریز؛

بنیان اصلی نظام اسلامی ایران،بر مبناء آراء مردم است

امام جمعه هشترود گفت:بنیان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبناء آراء مردم استوار شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود  در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: مردم ایران اسلامی باید با حضور حداکثری در پای صندوقهای رای و پر شور برگزار کردن آن ،بار دیگر دشمنان این مرز و بوم را مایوس کنند.
 
وی افزود:شورای نگهبان چشم بینای انقلاب،امین مردم و ضامن سلامت انتخابات است و باید به افرادی که بر سر صندوقهای رای حاضر میشوند اشرافیت کامل داشته باشد تا برخی از افراد افراطی به عنوان مسئول بر سر صندوقهای رای گمارده نشوند.
 
وی اظهار داشت:در محدوده شهرستان هشترود باید در حوزه مهدویت کارهایی انجام شود و دانشگاهها و مراکز عالی باید در این مورد جریان سازی فرهنگی داشته باشند.
 
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه خاطر نشان کرد:انتخابات یک فرصت و یک تهدید است که اگر مردم در آن به صورت حداکثری شرکت کنند می توانند در آینده کشور تصمیم گیری نمایند اما اگر شرکت مردم در این امر مهم،کم رنگ باشد یک تهدید به حساب می آید و دشمنان برای اذیت کردن ایران و ایرانی بر نامه ریزی هایی خواهند داشت.
 
سید حمزه امینی اظهار داشت:اعتماد مردم سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران است و نباید اعتماد مردم را از بین برد.
 
وی اضافه کرد:هر 6 نفر کاندیدای ریاست جمهوری اسلامی ایران که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده اند قابل احترام هستند و مردم ایران آزادند با مناظره هایی که انجام شده شاخصه های خود را از این افراد مشخص کنند و به یک نفر رای دهند.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار