استان بوشهر؛

اجرای طرح بزرگ باقیات الصالحات قران و کتابهای اسلامی

برای اولین بار در کشور طرح بزرگ باقیات الصالحات به منظور نذر و وقف قرآن و کتابهای اسلامی در استان بوشهر اجرا می شود.

اجرای طرح بزرگ باقیات الصالحات قران و کتابهای اسلامی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این طرح با شعار هر بوشهری یک کتاب اجرا می‌شود و خیرین می توانند با اهدا و یا پرداخت هزینه یک جلد قرآن و دیگر کتابهای مذهبی مانند مفاتیح الجنان، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و دیگر کتب اسلامی در این امر خیر شرکت کنند.

عبدالرضا عالی‌پور با بیان اینکه هزینه خرید هر جلد کتاب حداقل 7 هزار تومان تعیین شده است افزود: مردم می‌توانند مبالغ مورد نظر خود را به شماره حساب ویژه این طرح قرآنی که به نام انجمن خادمین قرآن و عترت استان بوشهر است واریز کنند.

وی یادآور شد: نهادهای دولتی و شرکت های خصوصی نیز می توانند در اجرای این طرح با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر مشارکت کنند.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یکی از اهداف این طرح را جمع‌آوری قرآن و کتابهای اسلامی بدون استفاده در منازل بیان کرد و اظهار داشت: کسانی که در منازل خود قرآن و کتابهای بلااستفاده دارند می‌توانند این کتابها را به پایگاههای جمع‌آوری نذورات جهت استفاده نیازمندان تحویل نمایند.

عالی‌پور گفت: سامانه پیامکی 10004375 نیز در همین زمینه راه‌اندازی شده است که خیرین می‌توانند برای کسب اطلاع، ثبت نام و اعلام تعداد نذر به این سامانه پیامک دهند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33321158 تماس بگیرند و یا به پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل به نشانی www.buetrat.com مراجعه کنند.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطر نشان کرد: در سال گذشته 4 هزار و 700 جلد قرآن از طرف این اداره به مساجد، حسینیه ها، مدارس و هیأت های مذهبی اهدا شد.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.