مناظره مجازی نماینده روحانی و قالیباف+عکس

فضای مجازی این روزها به محلی برای ایجاد مناظرات سیاسی بین کارشناسان و حتی نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری 96 تبدیل شده است.

مناظره مجازی نماینده روحانی و قالیباف+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فضای مجازی این روزها به محلی برای ایجاد مناظرات  بین کارشناسان سیاسی و حتی نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری 96 تبدیل شده است.

ماجرا از اینجا شروع شد که حسام الدین آشنا، مشاور رسانه ای حسن روحانی در پیامی در کانل خود نوشت: "فیلم تبلیغاتی قالیباف را باید با دقت بیشتری مشاهده کرد؛ اگر صحنه های حضورایشان را از فیلم حذف کنید تفاوتی با برنامه های سیمای منافقین ندارد".

سیدمحمود رضوی یکی از اعضای ستاد قالیباف نیز در پاسخ به این اظهارات آشنا، در صفحه توئیتر خود نوشت: "آقاي آشنای عزيز، فقر و فلاكت به نمايش درآمده درفيلم محصول بي عملي  دولت حرف است كه ازموضع مدير انقلابي دلسوز بيان شدهمراه با راهكار ".

این مناظره مجازی مشاوران رسانه ای دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در گروه های طرفداران دو نامزد بارها دست به دست شد.
 
 
مناظره مجازی نماینده روحانی و قالیباف 
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
خدا لعنت کنه امثال این ...رو
Iran (Islamic Republic of)
یوسفی
۰۱:۳۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
آقای روحانی و افراد ستادشون صد در صد بین مردم نیستن ، فیلم آقای قالیباف فقط یه گوشه از درد مردم بود که انصافا تکان دهنده بود
کاش رییس جمهور و مسئولین یکم از سیره پیامبر و امام علی استفاده میکردن اما متاسفانه اکثرا به فکر پرکردن جیب خودشون و بستگانشون هستن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۰۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
حقیقت تلخه داداش نمیخوان با واقعیت روبرو بشن.
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۷:۱۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
فقر و گرانی فیلم نمیخواد دیگه مردم دارن میبینن
آخرین اخبار