اردبیل؛

فضای سیاسی باید طوری باشد که هر کسی در انتخابات برنده شد، نظام برنده شود

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: فضای سیاسی کشور باید طوری باشد که هر کسی در انتخابات برنده باشد، نظام و مردم برنده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حسین مرعشی در همایش «تکرار امید» که به همت انجمن اسلامی دانشجویان امید دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، تصریح کرد: ما نباید فضا را به سمتی سوق دهیم که باخت افراد در انتخابات، به باخت ملی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه اگر نظامی گری در منطقه جواب می داد، امروز باید صدام "آقای منطقه" می شد، افزود: ایران 12 سال پس از چین، توسعه اقتصادی را شروع کرد اما چون در ایران سیاست ها ثابت نبوده است، در توسعه اقتصادی به اهداف پیش بینی شده نرسیدیم.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه ظرف 15 سال گذشته حجم اقتصاد دنیا از 35 هزار میلیارد دلار به 70 هزار میلیارد دلار افزایش یافته است، اضافه کرد: سهم ایران از اقتصاد جهانی 1.2 درصد بوده است اما این سهم به 0.6 درصد کاهش یافته بود که این تنها یکی از نتایج انتخاب های ما است.

مرعشی اضافه کرد: کاری که در برجام دوره روحانی انجام شد، بهتر از ملی شدن صنعت نفت در دوره مصدق بود چرا که در دوره مصدق، فقط نفت به دست آوردیم اما در برجام، امنیت به دست آوردیم.

وی تصریح کرد: سیاست ایران در سال ٨٤ سقوط آزاد را تجربه کرد و در این سال هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان به کشور، بد کرده و زمینه را برای حاکمیت پوپولیست ها فراهم کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.