کرمان؛

تالار بزرگ کرمان امسال به بهره برداری می رسد

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به پیشرفت 90 درصدی ساخت تالار احسان ماندگار کرمان گفت: این تالار امسال به بهره برداری کامل خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، مهندس سجاد افشاری پور با اشاره به روند اجرای یکی ازبزرگترین پروژه های عمرانی کرمان افزود: عملیات ساخت تالار احسان ماندگار با هدف ایجاد یک مجتمع چند منظوره برای مراسمات ملی، مذهبی، فرهنگی و سایر جشن‌هااز سال 92در مساحتی بالغ بر 13 هزار متر مربع آغاز شد.

وی گفت: این تالار یکی از بزرگترین و مجهزترین تالارهای در سطح استان کرمان می باشد که اعتبار آن از محل پذیره و عواید موقوفات تأمین می شود.

افشاری با اشاره به اینکه این پروژه توسط بنیاد توسعه و عمران موقوفات در دست اجرا است،تصریح کرد: پروژه مذکور در 3 طبقه با کاربری سالن اجرای نیات ، سالن همایش‌ها،آمفی تئاتر و سالن پذیرایی با ظرفیت گنجایش هر سالن دو هزار نفر و یک آشپزخانه صنعتی مدرن است. که در حال حاضردرصد پیشرفت عملیات اجرایی آن بالغ بر 90 درصد می باشد.

وی افزود: آشپزخانه مجموعه با نصب بروزترین تجهیزات صنعتی و مدرن در حال تکمیل است که پخت و توزیع بیش از 10 هزار وعده غذایی در هر نوبت از جمله خدمات این مجموعه می باشد که امید می رود در ماه مبارک رمضان امسال آماده خدمات دهی باشد.

افشاری، هدف از تأسیس این بنای عظیم را سرمایه گذاری و در آمدزایی بر روند رشد و توسعه و آبادانی موقوفات استان عنوان و خاطرنشان کرد: در آمد حاصله در جهت اجرای نیات واقفین خیراندیش هزینه می شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار