شیراز؛

برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان انتخاباتی

رئیس کل دادگستری فارس گفت: دستگاه قضایی با کسانی که بخواهند با رفتارهای هنجارشکن اهداف دشمنان نظام را تأمین کنند مقابله و برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان انتخاباتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی القاصی رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: انتظار می رود که شهروندان نیز در فرایند برگزاری انتخابات تحت تاثیر هیجانات و احساسات قرار نگیرند و تنها به رقابت های سالم و فارغ از جناح بندی ها بیندیشند.
 
القاصی مهر افزود: حضور پر نشاط و گسترده مردم در انتخابات نقشه های دشمنان انقلاب را ناکام خواهد کرد.

وی ادامه داد: افرادی که در انتخابات با رفتارهای هنجارشکنانه اهداف دشمنان نظام را تأمین کنند با برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

وی با توصیه به هواداران نامزدهای انتخابات مبنی بر خودداری از شکل دادن هر گونه تجمع، اظهار داشت: همان گونه که پرونده های تخلف و تعرض به حقوق مردم در انتخابات گذشته پیگیری و برای عوامل آن اشد مجازات درخواست شد در این انتخابات نیز کلیه جرائم را به صورت ویژه بررسی و رسیدگی می کنیم.

القاصی بیان کرد: ایجاد شور و نشاط انتخاباتی مورد خواست و تاکید همه ماست، اما دستگاه قضایی با کسانی که بخواهند با رفتارهای هنجارشکن اهداف دشمنان نظام را تأمین کنند مقابله و برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس تصریح کرد: همه اقدامات آگاهی بخشی اولیه و تذکر بایدها و نبایدهای قانونی انتخابات به نامزدها و مسئولان ستادهای انتخاباتی اعلام و ابلاغ شده است و افراد بهانه ای در جهت عدم آگاهی از مقررات نخواهند داشت.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.