تنها امید منصوریان به تک ستاره آبی مقابل العین امارات

منصوریان برای دیدار با تیم قدرتمند العین امارات مشکلات بسیاری را در پیش دارد.

به گزارشخبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاوه رضایی بهترین گلزن تیم فوتبال استقلال که یکی از ستون‌های این تیم محسوب می‌شود، در جریان دیدار آخر این تیم در لیگ قهرمانان آسیا دچار یک آسیب دیدگی جزیی شد و این بازیکن بعد از آن، دوره درمانش را در کلینیک فیزیوتراپی آبی پوشان آغاز کرد.

رضایی حتی در تمرین امروز حاضر شد اما به دلیل اینکه فشار زیادی روی او وارد نشود، با آبی ها تمرین نکرد تا شرایط لازم برای حضور در ترکیب استقلال آن هم مقابل تیم اماراتی را داشته باشد.

از طرفی استقلالی ها در دیدار مقابل العین قربانی را به دلیل محرومیت و انصاری را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

در روزی که آبی پوشان علی قربانی را به دلیل محرومیت و جابر انصاری را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت، بهترین خبر این است که کاوه رضایی برای این دیدار مشکلی ندارد و احتمال این که او این بازی حساس را از دست بدهد بسیار کم است.

کاوه رضایی با چهار گل زده در لیگ قهرمانان آسیا بهترین گلزن استقلال در این رقابت‌ها است و آبی‌ها روی توانایی‌های او در گلزنی آن هم در بازی حساس مقابل العین حساب بسیار ویژه ای باز کرده اند.

همچنین نورافکن نیز به دلیل حضور در تیم ملی جوانان نمی تواند آبی ها را در دیدار مقابل العین همراهی کند.

با وجود محروم و مصدومیت بازیکنان تیم فوتبال استقلال بدون شک منصوریان با دستان خالی به مصاف تیم العین اماراتی می رود.

شاگردان علیرضا منصوریان از ساعت ۱۹ روز دوشنبه اول خردادماه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم العین امارات هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار