ارومیه؛

آغاز طرح تشدید نظارت بازار ویژه رمضان از 5 خرداد در آذربایجان غربی

طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان، امسال از پنجم خرداد تا پنجم تیر ماه در استان آذربایجان غربی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان در سال96 در استان آذربایجان غربی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، آش و حلیم، میوه، سبزیجات و شیرینی های پر مصرف و مرسوم این ماه، باید مراقبت و پایش مستمر بازار انجام شده و توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع بهنگام کالاهای پر تقاضای ماه مبارک رمضان داشت.

سلیمان علیزاده تصریح کرد: این اقدام با هدف تسهیل و تسریع در تامین و دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با هماهنگی و هم افزایی اتاق های اصناف به ویژه در سطوح خرده فروشی و استفاده حداکثری از ظرفیت بازرسان شاغل در حوزه نظارت بر بازار و ناظرین افتخاری و نیز برنامه ریزی برای انجام گشت های مشترک و هدفمند با سایر دستگاه های ذیربط از پنج خرداد آغاز و تا پنجم تیر ماه ادامه می یابد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی بیان کرد: بنابراین اقداماتی همچون فعال سازی سامانه 124 ستاد خبری در طول طرح و اعلام به موقع گزارش های دریافتی به بازرسان به منظور تسریع در رسیدگی به امور انجام می شود.

علیزاده با اشاره به نظارت بر نمایشگاه های طرح ضیافت و استقرار بازرسان مقیم متضمن هماهنگی با ادارات تعزیرات حکومتی برای استقرار شعبه رسیدگی کننده به شکایات مردمی در نمایشگاه افزود: از سوی دیگر در طرح ویژه رمضان، نظارت ویژه بر فروش های فوق العاده و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و تعاونی های مصرف صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: در این طرح کالاهای الویت دار شامل شیر، پنیر، کره، خامه،گوشت مرغ ، گوشت قرمز، تخم مرغ، نان، برنج، روغن، قند و شکر، انواع میوه، خرما ، زولبیا و بامیه، آش و حلیم و سبزیجات است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.