بجنورد؛

جدیت در پیگیری ایمن سازی مدارس خراسان شمالی

ایمن سازی مدارس حاشیه جاده های استان با جدیت بیشتری انجام می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در آیین اختتامیه طرح ایمن سازی مدارس حاشیه جاده استان که همزمان با آغاز هفته جهانی ایمنی راه با حضور مقامات استانداری و مسئولین اداره كل آموزش وپرورش استان برگزار شد، گفت:امسال 15 باب آموزشگاه در حاشیه جاده های استان در برنامه های ایمن سازی فیزیکی قرار گرفت که اقدامات انجام شده در این زمینه، فراتر از هدف گذاری انجام شده است.

وی افزود: امسال 22 باب آموزشگاه استان زیر پوشش طرح ایمن سازی فیزیکی قرار گرفته است.

بدیعی مقدم اظهار کرد: امسال اجرای برنامه های مربوط به ایمن سازی آموزشی در 25 باب آموزشگاه حاشیه جاده های استان در برنامه قرار گفته بود که 28 آموزشگاه زیر پوشش طرح های ایمن سازی آموزشی قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در سال تحصیلی گذشته ایمن سازی فیزیکی در 20 باب آموزشگاه و ایمن سازی آموزشی در 25 باب آموزشگاه پیگیری شده بود.

وی گفت: وضعیت محیط اطراف جاده، سرعت بالای خودروهای عبوری، حجم بالای ترافیک و ناآشنا بودن رانندگان از شرایط و محدودیت های منطقه، کمبود علائم ترافیکی در برخی مسیر ها ایجاب می کند که دانش آموزان با الزامات تردد از عرضه جاده آشنا شوند.

به گفته وی در مجموع طرح ایمن سازی مدارس در 51 آموزشگاه حاشیه جاده و طرح ایمن سازی آموزشی در 73 آموزشگاه حاشیه جاده استان اجرا شده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.