دختر بانوی اول فرانسه: منتقدان مادرم همگی حسود هستند

دختر کوچک همسر رئیس جمهور فرانسه، در دفاع از اختلاف سنی مادرش با امانوئل مکرون منتقدان او را حسود خواند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دختر بریژیت تروینو که اکنون بانوی اول فرانسه لقب گرفته است از منتقدان و حمله‌کنندگان به مادرش به شدت انتقاد کرد و آنها را حسود خواند. تیفانی 32 ساله خطاب به کسانی که از اختلاف سنی مادرش با رئیس جمهور فرانسه خُرده می‌گیرند گفت "چیزی جز حسادت پشت این انتقادها نیست". او گفت "نمی‌خواهم به مردمی که اینگونه رفتار می‌کنند اعتبار ببخشم. با این رفتارها، نفرت را در قرن بیست و یکم به وضوح می‌بینم. اینگونه حملات معمولا فقط زنها را نشانه می‌گیرد و شما نمونه آن را در قبال مردهای سیاستمدار یا همسران زنان سیاستمدار نمی‌بینید".
 
تیفانی، دختر کوچک همسر رئیس جمهور فرانسه، متاهل و دارای دو فرزند است. او یک وکیل است و وعده داده است که در انتخابات آتی پارلمان فرانسه شرکت خواهد کرد. نحوه آشنایی امانوئل مکرون با همسرش در سال‌های نوجوانی، پیش و پس از پیروزی او در انتخابات جنجال رسانه‌ای زیادی به‌پا کرد. مکرون در دوران دبیرستان عاشق معلم ادبیات خود که 25 سال از او بزرگتر بود شد و علی‌رغم مخالفت خانواده‌اش با وی ازدواج کرد. معلم ادبیات او متاهل بود و سه فرزند داشت و به خاطر ازدواج با امانوئل مکرون از همسرش جدا شد.
 
 بریژیت در این باره می‎گوید: "ما کم کم عاشق هم شدیم. امانوئل 17 سال داشت که به من گفت هر کاری هم بکنی من با تو ازدواج می‌کنم. اصرار به او فایده‌ای نداشت. بالاخره عشق هر چیزی که سر راهش بود را برداشت و من به خاطر او از همسرم جدا شدم". اما امانوئل مکرون نیز در دفاع از همسرش گفته است "او قربانی زن‌ستیزی است. اگر من بیست سال از همسرم بزرگتر بودم هیچکس این حرف‌ها را نمی‌زد اما چون او از من بزرگتر است همه می‌گویند این زندگی دوام نخواهد داشت".
 
امانوئل مکرون یکشنبه هفته گذشته در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه مارین لوپن، رقیب خود را کنار زد و پیروز انتخابات شد.

دختر همسر رئیس جمهور فرانسه: منتقدان مادرم همگی حسودند 
 
دختر همسر رئیس جمهور فرانسه: منتقدان مادرم همگی حسودند 
 
دختر همسر رئیس جمهور فرانسه: منتقدان مادرم همگی حسودند 
 
انتهاب پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار