داوود نماینده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

«مهاجرت‌های مدرن» به زودی از شبکه پنج پخش خواهد شد

مستند «مهاجرت‌های مدرن» به سرپرستی داوود نماینده در امور دوبلاژ سیما دوبله شد.

داوود نماینده پیشکسوت عرصه دوبله در مورد تازه‌ترین فعالیت خود در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تازه‌ترین فعالیت من در عرصه دوبله، مستند «مهاجرت‌های مدرن» بود.

نماینده تصریح کرد: مستند «مهاجرت‌های مدرن» روایتگر آن است که مجموعه‌ای از جانوران مثل: کرگردن، آهو، غزال، گوزن‌های یال‌دار و ... را گرد‌آوری می‌کنند و آنها را برای توسعه نسلشان به محیط‌های جدید می‌برند و پرورش می‌دهند.

گوینده «راز بقا» در پاسخ به اینکه آیا این مستند جذابیتی برای شما داشت، اظهار داشت: متأسفانه در اغلب مستندهایی که کار می‌کنم جذابیتی نمی‌بینم و به نظرم دلیل آن، بی‌توجهی تهیه‌کنندگان این آثار بوده که مستندات بی‌کیفیت را در دست تولید قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: ترجمه و تدوین ضعیف در مستندات علاوه بر تضاد فضای فیلم با متن، موجب بازگشت فیلم به امور دوبلاژ می‌شود یعنی همه ضبط فیلم دوباره انجام می‌شود که این مورد دربرگیرنده هزینه زمانی، مالی و ..برای تک تک عوامل دوبله است.

نماینده در پایان در مورد صداپیشگان مستند «مهاجرت‌های مدرن» خاطرنشان کرد: داوود نماینده، حسن کاخی و ابوالقاسم محمد طاهرف از صداپیشگان مستند «مهاجرت‌های مدرن» هستند.

گفتنی است: مستند «مهاجرت‌های مدرن» به سرپرستی داوود نماینده برای پخش از شبکه 5 دوبله شده است. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار