درویش: دایی قول سهمیه داد و سفید امضا کرد

مدیرعامل باشگاه سایپا تهران گفت: دایی بدون تمرکز روی مسائل مالی قصد دارد با سایپا هم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد.

درویش: دایی قول کسب سهمیه آسیا را داد/ شهریار به دلیل تعصب به سایپا، قرارداد سفید امضاء کردرضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سایپا بیان کرد: پس از آن که حسین فرکی به دلیل مشکلات جسمانی نتوانست برای لیگ هفدهم هم با ما همکاری کند، هیئت مدیره باشگاه سایپا روی انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی فصل آینده به جمع بندی رسید و وی هم با توجه به خاطرات خوبی که از دوران بازی گری و سرمربی گری در سایپا دارد، تصمیم گرفت به این تیم بازگردد.

وی درمورد انتظارات باشگاه سایپا از دایی گفت: دایی قول داده با تیم ما سهمیه آسیا را کسب کند و با توجه به انگیزه ای که دارد مطمئنم از هیچ تلاشی برای رسیدن به این امر دست نمی کشد. دیدید که وی با وجود مشکلات فراوانی که در نفت تهران وجود داشت آن تیم را به قهرمانی جام حذفی رساند.

درویش درباره انتخاب دستیاران دایی و سرپرست تیم سایپا تصریح کرد: دایی درمورد انتخاب دستیارانش اختیار تام دارد و با هر گزینه ای که مدنظر وی باشد، قرارداد می بندیم اما انتخاب سرپرست بر عهده باشگاه است و قصد داریم همچنان از اصغر حاجیلو در این سمت استفاده کنیم. به نظر می رسد دایی مشکلی برای همکاری با حاجیلو ندارد.

وی درمورد اینکه آیا علی دایی لیست بازیکنان مدنظر خود را در اختیار باشگاه سایپا قرار داده یا خیر اظهار داشت: وی روز گذشته تنها فهرست بازیکنانی که همچنان با سایپا قرارداد دارند را تحویل گرفت و قرار است پس از ارزیابی این لیست، نفرات مدنظر خود را به باشگاه معرفی کند.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره اینکه به نظر می رسد علی دایی با سایپا قرارداد سفید امضاء کرده است، گفت: دایی به دلیل محبتی که به مجموعه سایپا و من داشت، قرارداد سفید امضاء کرد اما شک نکنید در این قرارداد شان و شخصیت وی را در نظر می گیریم و مبلغ قراداد سرمربی جدید سایپا، کمتر از زمان حضور دایی در تیم نفت نیست. ضمن اینکه باید اشاره کنم زمانی که دایی به مجموعه ای تعصب داشته باشد بدون هیچ گونه تمرکز روی مسائل مالی به موفقیت آن فکر می کند.

انتهای پیام/

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.