حضور گسترده مردم در انتخابات،پشتوانه تقویت نظام است

استاد حوزه و دانشگاه، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، پشتوانه تقویت نظام است از این رو همه ما وظیفه داریم پای صندوق‌های رای حاضر شویم و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

حضور گسترده مردم در انتخابات،پشتوانه تقویت نظام است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله سید محمد واعظ موسوی افزود: ملت رشید و بصیر ایران اسلامی در آستانه امتحانی بزرگ دیگری قرار دارند و آن هم انتخابات ریاست محترم جمهوری و شورا‌ها است.
 
وی تصریح کرد: این انتخابات مهم، یک بار دیگر حضور پرشور و حماسی و تکلیف مدارانه همه آحاد ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت چرا که مردم با همه اختلاف سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها به اصل نظام و آینده و سرنوشت خودشان به ویژه در مسائل اجرایی علاقه مند می‌باشند.
 
واعظ موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به بصیرت سیاسی خوبی که ملت ایران دارند می‌دانند که ترسیم صحیح آینده و برنامه ریزی برای امور اجرایی منوط به حضوری گسترده و فعال در این انتخابات است.
 
وی اظهار کرد: با توجه به وجود سلیقه‌های مختلف در بین کاندیداهایی که توسط شورای محترم نگهبان صلاحیت شان احراز شده و هم حساسیتی که امروز حضور در صحنه انتخابات برای تقویت کیان نظام مقدس اسلامی و نشان دادن انسجام و اتحاد در مقابل دشمنان این مرز و بوم به دنبال دارد حضور مردم در انتخابات امری ضروری است.
 
رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم یادآور شد:قطعا چنین شرایطی می‌طلبد که همه عزیزانی که در شرایط رای دادن هستند اعم از مردان، زنان، پیر، جوان، کارمندان، دانشگاهیان، کشاورزان، تجار، طلاب و همه اصناف به عنوان انجام وظیفه اجتماعی خودشان در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.
 
وی تاکید کرد:مردم سرافراز ایران بعد از انجام تحقیق لازم پیرامون کاندید اصلح خود و گزینه مناسبی که انتخاب کرده اند به شخصیی رای بدهند که با برنامه‌ای دقیق و برگرفته از فرهنگ ناب ایرانی بتواند در چارچوب قانون اساسی و تبعیت مقام معظم رهبری به درد جامعه برسد.
 
واعظ موسوی عنوان کرد:فرد اصلح باید بتواند مشکلاتی همانند اشتغال و تولید و بیکاری و اعتیاد و گرفتاری هایی که از سوی نظام استکباری بر ملت ایران تحمیل شده است را رفع نماید و از توفیق خوبی در حل مشکلات برخوردار باشد.
 
وی گفت:رئیس جمهور اصلح این ۴ سال را به عنوان برهه‌ای از زمان را به جهش پایدار حرکت اسلامی و قرار گرفتن در جایگاه واقعی منطقه‌ای بین المللی تبدیل کند و ایران و ایرانی را به جایگاه شان و منزلت و موقعیت بین المللی اش برساند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص عدم حضور مردم در انتخابات خاطرنشان کرد:همواره از نظر تحلیل‌های سیاسی قوت و ضعف یک نظام را در پشتوانه مردمی آن باید جستجو کرد.
 
وی بیان کرد:مسلما هر چه حضور آگاهانه و پرشور مردم در پای انتخابات باشد به عنوان پشتوانه قوی نظام تحلیل می‌شود و اگر خدایی نکرده ملتی در انتخابات و همه پرسی‌های عمومی کشور خودش کم رونق و کم فروغ وارد شود به عنوان ضعف آن نظام و ملت تحلیل می‌شود.
 
واعظ موسوی متذکر شد: قطعا هیچ ایرانی راضی نمی‌شود که در مسائل سیاسی در ابعاد مختلف این ملت بزرگ به عنوان ملتی ضعیف و کشوری ناتوان قلمداد شود.
 
وی در باره برخی از بداخلاقی‌ها در روند تبلیغات عنوان کرد: باید همه کاندیدا‌ها و به تبع آن‌ها ستادهای تبلیغاتی و طرفداران به اخلاق انتخاباتی پایبند باشند و باید بدانند این مملکت ایران توام با آموزه‌های اسلامی و تحت تاثیر فرهنگ ناب شیعی است.
 
رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه تصریح کرد:در انتخابات ایران اسلامی، اخلاق حرف اول را می‌زند و انتظار این است کاندید‌ها و طرفدارانشان با مراعات اخلاق و خط قرمز‌های اعتقادی و اخلاقی کاری کنند که حداقل اگر برنده انتخابات نیستند بازنده اخلاق نباشند.
 
وی اظهار داشت:هوادارن باید فقط به تقویت دیدگاههای کاندیداهای مورد نظر خودشان بپردازند و با بیان نقاط قوت و برنامه هایی که برای ۴ سال در پیش دارند کاندیدای خود را به مردم معرفی کنند.
 
 واعظ موسوی بیان کرد:کاندیدا‌ها و طرفداران باید مرز تبلیغ کاندیدا و تخریب رقبا را از هم جدا کنند تا فرهنگ ایرانی و اسلامی خود را به رخ جهانیان بکشانیم.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار