بروکینگز: 3 ماه پس از ریاست‌جمهوری ترامپ، ایران به یکی از اولویت‌های او تبدیل شده است

موسسه بروکینگز در مقاله‌ای نوشت پس از گذشت سه ماه از ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ در آمریکا، ایران اکنون به یکی از اولویت‌های او تبدیل شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ موسسه بروکینگز نوشت: در دوره ترامپ، سیاست آمریکا در قبال ایران از سازش به سمت تقابل پیش می‌رود.

این موسسه در مقاله‌ای نوشت: پس از گذشت سه ماه از ریاست جمهوری دونالد ترامپ در آمریکا، ایران تبدیل به یکی از اولویت‌های او شده است. وی تیم امنیت ملی خود را نیز بر مبنای ایران‌ستیزی چیده است. 

در ادامه این مقاله آمده است: دیدگاه آن‌ها نسبت به ایران بر این اساس است که در دولت اوباما، نگاه دیپلماتیک به ایران باعث قدرتمندتر شدن آن و تقویت «نفوذ» این کشور در خاورمیانه شده است. 

این رویکرد ترامپ با حمایت هر دو حزب (دموکرات و جمهوری‌خواه) روبرو شده و دولت جدید قصد دارد تا با ایران در چند جبهه از طریق راهکارهای دیپلماتیک، اقتصادی و حتی فشار نظامی مقابله کند.

نوسینده این مطلب در پایان مدعی شد موفقیت یا شکست سیاست ترامپ در قبال ایران تا حد زیادی به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در 19 ماه مه (29 اردیبهشت) بستگی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
آمریکا یکی از خط قرمز های هر ایرانی واقعی هستش هر رییس جمهوری بیاد سسازش با استبداد غیر ممکنه چون اصلا این جدا از میل و اراده اونه چیزی که همیشه برای همه ثابت بوده اینه که امریکایی ها همیشه به دنبال نابودی کشور های مخاف خود هستند و یک ایرانی مسلمان که از بچگی با عدالت خو گرفته است زیر این ننگ نمی رود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
ملت اماده دفاع از اب و خاک هستن هر چند مسئولین مشعول گرفتن حقوق های نجومی و پس انداز ان در امریکا و اروپا برای روز مبادا هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
توهم میشی قاب عکس کنار اوباما وسایر رئس جمهور های خبیس آمریکا
Germany
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
برای ایتکه ایران هراسی برای آمریکا نان دارد همین چند روز پیش یه قراداد 300 میلیارد دلاری با عربستان بسته که ظرف چند سال اسلحه بهش بده .هرکی بود ایران می شد اولویت اولش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
غلط کردید لعنتیها.
مگه اینکه از رو جنازه تک تک ایرانی های داخل و خارج بتونیدعبور کنید تا دستتون به آب و خاک این کشوربرسه.
آخرین اخبار