روحانی در جمع هواداران خود در ورزشگاه آزادی:

باید همه تحریم ها علیه ایران برداشته شود

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اگر می خواهید پیشرفت ،رونق و اشتغال را در ایران شاهد باشیم باید رقابت ازاد به وجود بیاید.

 به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشکاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی کاندیدای دوزادهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز طی سخنانی در جمع هواداران خود در ورزشگاه آزادی گفت: لحظه با شکوهی است که شما جوانان مصمم را در اینجا ببینیم.ما در آستانه یک تصمیم بزرگ تاریخی قرار داریم. ملت ما در این هفته می خواهد اعلام کند که ایا به سال ۹۱ برمی گردیم یا به سال ۱۴۰۰ می رویم.
 
وی افزود: ملت ما در روز جمعه این هفته می خواهد اعلام کند آیا نسیم ارامش را ادامه دهد یا می خواهد مسیر تنش را انتخاب کند.ما در شرایطی هستیم که باید به همه جهانیان اعلام کنیم که برای ساختن اینده مان مصمم هستیم نه برای فروختن ایران .جوانان عزیز ما با هم راهی را در سال ۹۲ علیرغم میل یک اقلیت پیدا کردیم و می خواهیم این راه را ۴ سال دیگر ادامه دهیم .
 
روحانی با اشاره به نگاه به اینده اظهارداشت: نمی گوییم طبق انچه تاکنون پیمودیم به صد درصد انچه می خواستیم رسیدیم اما می خواهیم بگوییم مسیر را درست انتخاب کردیم و باید این مسیر درست را با حرکت پرشتابتر و با تغییری که شایسته ملت ایران است راه اینده را ادامه دهیم . ما کاری کردیم که چهره افراط و خشونت به چهره امید و اعتدال تبدیل شود.
 
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه تصریح کرد: من می خواهم اعلام کنم ما راه انتخابمان در روز جمعه راه اخلاق و احترام به مردم است. راه ما احترام به حقوق شهروندان است . ما جدایی ملت را نمی پذیریم . ما شکاف بین ملت را نمی پذیریم. من در اینجا به صراحت اعلام می کنم دولت دوازدهم دولت صد درصد مردم ایران است ، این دولت به فرهنگ و ارزشهای دینی احترام می گذارد.
 
روحانی با اشاره به سند 2030 گفت: ملت ایران در چارچوب قوانین و فرهنگ خود به سند2030 پایبند خواهد بود و ما نمی توانیم از تحولات دنیا جدا باشیم. ما از فرهنگمان حفاظت می کنیم اما نمی گذاریم ایران یک بار دیگر منزوی شود‌.می خواهیم در تعامل سازنده با دنیا باشیم و ادامه دهیم. 
 
وی در ادامه تصریح کرد: باید همه تحریم ها علیه ایران برداشته شود. ما با کمک مقام معظم رهبری راه شکست تحریم های ایران را پیگیری خواهیم کرد.

روحانی افزود: همه آبروی و زندگی خود را برای ایران می گذارم. جوانان عزیز من به شما بگویم در طی سه سال گذشته من برای منفعت هیچ فردی هیچ کاری انجام ندادم سفارشی نکردم. عهد من با شما اجرای حقوق شهروندی است . من با همه تلاش امده ام تا اینکه حقوق شهروندی را اجرا کنم . طبق حقوق شهروندی همه حقوق مساوی دارند.
 
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید در بازار ازاد رقابت آزادانه باشد گفت: اگر می خواهید پیشرفت ،رونق و اشتغال را در ایران شاهد باشیم باید رقابت ازاد به وجود بیاید .
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
فقط تدبیر و امید