کرمانشاه؛

برخورد قاطع با تبلیغات غیرمجاز در انتخابات

فرماندار کرمانشاه از برخورد قاطع با هر گونه تبلیغات غیرقانونی و خارج از چارچوب‌ قواعد انتخابات خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فرماندار کرمانشاه از برخورد قاطع با هر گونه تبلیغات غیرقانونی و خارج از چارچوب‌ قواعد انتخابات خبر داد و گفت: ستاد کاندیدهای این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در صورت تکرار تخلفات تعطیل می‌شوند.

فضل‌الله رنجبر امروز گفت: انجام هر گونه تبلیغات انتخاباتی خارج از چارچوب‌های ستاد انتخابات خلاف قانون بوده و با کاندیدهای این مرحله از انتخابات قاطعانه برخورد می‌شود.

فرماندار کرمانشاه از مفاد اطلاعیه کمیته حقوقى و مقابله با تخلفات ستاد انتخابات شهر کرمانشاه خبر داد و گفت:اکیپ‌هاى جمع آورى در أسرع وقت نسبت به انهدام بنرهاى موصوف در شهر وارد عمل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تعدادى از کاندیداها با وجود توجیه کامل در جلسات و امضا منشور اخلاقى و تحویل فصل تبلیغات قانون انتخابات شوراهاى اسلامى به نصب بنرهاى بزرگ در خارج از محل ستاد و یا بنرهاى آویز در معابر پرداختند، تصریح کرد: این اقدام آنان خلاف مقررات و تبلیغات قانونى است.

رنجبر با بیان اینکه از طریق اکیپ‌هاى جمع آورى در أسرع وقت نسبت بنرهاى موصوف در شهر جمع و معدوم می‌شود، گفت:در صورت تکرار، متخلفین به مراجع قضائى برای برخورد قانونى با آنان ارجاع داده می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه کاندیداها موظف هستند ستاد هر منطقه را مشخص و روى بنرها آدرس را نیز درج کنند، گفت: باید صرفا بنر را در محل ستاد نصب شود و مطابق با مقررات عکس و پوستر را در محل هایى که شهرداری مشخص کرده نصب کنند.

این مسؤول به تمهیدات لازم برای مقابله با تخلفات ستاد انتخابات شهر کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: تمامی ستادهای انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر کرمانشاه موظفند از ساعت 24 هرشب فعالیت تبلیغاتی در محل ستاد را تعطیل کنند.

فرماندار کرمانشاه اظهار داشت:نیروهای انتظامی پس از ساعت 24 شب اقدام به تذکر و تعطیلی این دسته از ستادها می‌کنند و با افراد متخلف نیز برخورد قانونی به عمل می‌آید.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار