اهواز؛

برای رفع تحریم ها باید دنبال راه چاره باشیم

میرسلیم در سفر 1 روزه خود به اهواز و در جمع مردم این شهرستان بیان داشت: تحریم ها بطور کامل رفع نشده و باید برای این مسئله چاره جویی کنیم.

برای رفع تحریم ها باید دنبال راه چاره باشیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سید مصطفی میرسلیم، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سخنرانی خود در مسجد ارشاد اهواز به مشکلات و سختی‌هایی که مردم استان خوزستان در طول ادوار مختلف متحمل شده‌اند اشاره کرد و گفت: مردم این استان با از خود گذشتگی خود اقدامات فراوانی را برای پاسداشت میهن و ارزش‌ها انجام داده اید و از همه این ارزش‌ها و کارهای صورت گرفته را ارج می‌نهم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای برجام و نتایج آن اظهار داشت: این دولت با یک بینش ویژه نسبت به انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و آینده نظام برخوردار است.

میرسلیم به امضای سند توسط رئیس جمهور در نیویورک و نتیجه‌گیری آن اذعان داشت: برای اداره کردن کشور یک تفکر وجود داشته است که ما به تنهایی قادر به اداره کردن خود نبوده و توان مدیریت کار را نداریم و باید برای حل مشکلات از بیگانگان کمک بگیریم که در جهان کدخدایی می‌کنند.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: برای رفع تحریم‌ها باید چاره‌جویی شود زیرا با توجه به اعلام‌های صورت گرفته هنوز هم در تحریم هستیم.

وی با بیان اینکه این مساله که تنها راه چاره‌جویی مذاکره مستقیم است تحمیل شد بیان داشت: دولت فکر می‌کرد که تنها راه چاره تحریم‌ها مذاکره با آمریکایی‌هاست و اداره کشور بدون آمریکا میسر نخواهد بود و به فکر آنها بود.

سید مصطفی میرسلیم بی احترامی‌های خارجی‌ها را زجرآور تلقی کرد و افزود: برای 2 سال مذاکره کردن و امضای یک متن، تنها چند مورد پر ابهام مانده است و هیچ متنی در مورد برداشته شدن تحریم‌ها نگاشته نشده و همچنان در تحریم هستیم و این مورد در تعلیق قرار دارد.

وی با بیان اینکه این ترددها برای رسیدن به توافقنامه یک ره‌آورده است گفت: این مساله به مردم تمام دنیا نشان داد که ایرانی‌ها به هیچ وجه به دنبال سلاح‌های هسته‌ای نبوده و این ملت مورد ظلم واقع شده‌اند.

میرسلیم با بیان اینکه خارجی‌های می‌خواستند تا از ما زهر چشم بگیرند و ما را خار کنند تصریح کرد: این برنامه‌ها به منظور این بود تا پس از زهر‌چشم گرفتن به ما بی‌اعتنایی کنند ولی می‌بینیم که امروز مشکلات به حال خود پابرجا است.

وی با بیان اینکه افرادی که می‌پندارند مساله حل شده است درگیر کار و مشکلات نیستند اظهار داشت: در اجرا و عمل ندیده‌ایم که مسالئل به نفع و سود ملت ایران برطرف شود و تنها اینکه بتوانیم نفت بیشتری بفروشیم حل شده است که پول آن نیز به ما بازگردانده نشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.