اصفهان؛

طراحی پروژه های شهری برمبنای برنامه اصفهان 1400

مدیرعامل سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه پروژه های شهری بر مبنای برنامه راهبردی اصفهان 1400 برنامه ریزی شده است، گفت:‌ تمامی حقوق ذینفعان در پروژه ها رعایت می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد رضایی  اظهار کرد: بر اساس بودجه، پروژه های ترافیکی، شهری و مناسب سازی معابر در اولویت سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری اصفهان قرار دارند.

وی ادامه داد: شهرداری در رویکرد فعلی خود رینگ چهارم ترافیکی اصفهان را مورد توجه قرار داده است تا ضمن توجه به روان سازی ترافیک ، از ورود خودروهای سنگین به شهر جلوگیری شده و مسافران شهری سفر ایمن تری داشته باشند.

مدیرعامل سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری اصفهان عنوان کرد: فضاهای سبز شهری و پروژه های رفاهی، تفریحی و خدماتی نیز در اولویت بعدی این سازمان قرار دارند.

رضایی با اشاره به اینکه کار و فعالیت در شهر، نیاز به هماهنگی ویژه با سایر دستگاه های اجرایی دارد، تاکید کرد: باید همه جوانب درگیر یک پروژه سنجیده شود تا همه ذی نفعان آن، رضایت و آرامش خاطر داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس برنامه های بلند مدت شهری حرکت می کنیم، گفت: تمامی برنامه ریزی ها و فعالیت های سازمان طراحی شهرداری اصفهان در سال جاری بر مبنای برنامه اصفهان 1400 است.

وی خاطرنشان کرد:‌ وقتی در راستای اهداف و چشم اندازهای بلندمدت حرکت کنیم شاخصه های پیشرفت و تعالی شهری با شرایط بهتری پیش خواهند رفت و به خوبی می توان نواقص احتمالی را برطرف کرد.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.