پشت پرده توقف نقل و انتقالاتی پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت فعالیت نقل و انتقالاتی خود را به علت مسائلی متوقف کردند.

پشت پرده توقف نقل و انتقالاتی پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرخپوشان پایتخت در حالی که با سرعت بیشتری نسبت به سایر تیمها وارد بازار نقل و انتقالات شدند و تاکنون منشا و خلیل زاده را جذب کردند اما در حال حاضر جذب بازیکنان مدنظر برانکو را با دستور وزیر ورزش و جوانان متوقف کردند. 

برانکو لیست ورودی و خروجی بازیکنان را به باشگاه تحویل داده است و مسئولان باشگاه تاکنون دو بازیکن مدنظر برانکو را جذب کردند. آنها به دنبال به خدمت گرفتن سایر بازیکنان مورد نیاز بودند که با دستور وزارت ورزش و جوانان دست از کار کشیدند تا بعد از انتخابات کار خود را شروع کنند. 

شنیده ها حاکی از آن است که بحث انتخابات و شایعه تغییرات مدیریتی باعث شده که فعالیت سرخپوشان پایتخت برای جذب بازیکنان مدنظر برانکو متوقف شود. 

به هر حال هر روز نامهای جدیدی برای پیوستن به پرسپولیس شنیده می شود اما مسئولان پرسپولیس به خاطر دستور وزارت ورزش و جوانان فعالیت خود را برای جذب بازیکنان مدنظر متوقف کردند. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: ابلاغیه ای درباره توقف نقل و انتقالات از سوی وزارت ورزش و جوانان دریافت نکردیم اما شاید این دستورالعمل به طور مستقیم به مدیریت باشگاه اطلاع داده شده باشد. 

وی درباره وضعیت جذب سعد ناطق بیان کرد: در حال حاضر این بازیکن به علت بازی به تعویق افتاده لیگ عراق نمی تواند به ایران می آید اما وی قول داده که به زودی برای عقد قرارداد به ایران بیاید. 

مدیر رسانه ای پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: گزینه های خرید مطرح شده گمانه زنی رسانه ها است چرا که با خدمت گرفتن منشا و خلیل زاده فقط یکی، دو تا جای خالی در لیست بازیکنان داریم و این همه بازیکن را نمی توانیم به خدمت بگیریم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۴۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
ما اگر پرسپلیسی باشیم چ؟ی
آخرین اخبار