پس از پایان جام جهانی تکلیفم با استقلال مشخص می شود؛

نورافکن:در تمام تورنمت‌ها همیشه بازی اول از اهمیت به سزایی برخوردار است

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت:در تمام تورنمت‌ها همیشه بازی اول از اهمیت به سزایی برخوردار است و امیدوارم بتوانیم کاستاریکا را شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، امید نورافکن درباره مراسم بدرقه تیم ملی جوانان به جام جهانی اظهار داشت:قرار است فردا شب ساعت 21 به سمت کره جنوبی پرواز کنیم. تمام تلاشمان را می کنیم تا با نتیجه ای خوب از مرحله گروهی صعود کنیم.در تمام تورنمت‌ها همیشه بازی اول از اهمیت به سزایی برخوردار است و امیدوارم بتوانیم کاستاریکا را شکست دهیم. شرایط خوبی داریم. در این بین دو بازی تدارکاتی با سنگال انجام دادیم و با‌ آمادگی صد درصدی پا به مسابقات جام جهانی می گذاریم.
 
وی ادامه داد: همچنین از مسئولان باشگاه استقلال که اجازه دادند تیم ملی را در جام جهانی همراهی کنم، تشکر می‌کنم. منصوریان و پیروانی خیلی کمک کردند تا بتوانم در جام جهانی تیم ملی کشورمان را همراهی کنم.تازه دیروز ساعت 17 به من خبر دادند و به خاطر مشکلات ویزا قرار شده یکی دو روز بعد از کاروان ایران عازم کره‌جنوبی شوم.با این وجود خیلی خوشحالم که توانستم در این رقابت ها حضور پیدا کنم.
 
هافبک تیم استقلال درباره رقیبان ایران در جام جهانی گفت: اولین بازی برای ما بسیار مهم است و اگر بتوانیم 3 امتیاز بازی مقابل کاستاریکا را کسب کنیم برای بازی‌های بعدی کارمان راحت‌ است. بازی سوم نیز با پرتغال رقابت داریم که جزء تیم های مدعی قهرمانی محسوب می شود.
 
نورافکن درباره اینکه تکلیف قراردادش با استقلال به کجا انجامید گفت: امیدوارم بتوانم بهترین تصمیم را اتخاذکنم و این موضوع بعد از جام جهانی قطعی می‌شود.
 
وی در پایان درباره رقم قراردادش با استقلال تصریح کرد: برایم زیاد پول مهم نیست چون از اول استقلال بودم و استقلال برایم از همه چیز مهم‌تر است. من مبلغی تاکنون برای باشگاه تعیین نکرده‌ام و مدیر برنامه‌هایم به شدت پپیگیر این موضوع است و پس از پایان مسابقات جام جهانی تکلیف قراردادم با استقلال مشخص می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار