شیراز؛

دستگیری كلاهبردار با بیش از 1 هزار و 400 شاكی/ انهدام باند سارقان

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس از انهدام باند سارقان منزل و دستگیری كلاهبردار با بیش از 1 هزار و 400 شاكی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: در پی دستور مقام قضائی مبنی بر شناسایی و جلب متهم "ع . ن" به اتهام كلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع با بیش از 1 هزار و 400 شاكی (پرونده)، موضوع در دستور كار مأموران پلیس فتا قرار گرفت. 

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد متهم چند سال است كه متواری است و فقط با استفاده از فضای مجازی با مخاطبان خود ارتباط دارد و تاكنون چندین مرتبه برای دستگیری وی اقدام شده اما موفقیت آمیز نبوده است. 
 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع مراتب در دستور كار این پلیس قرار گرفت، اقدامات همه جانبه ای برای شناسایی متهم فوق در فضای مجازی انجام و در نهایت متهم طی یك عملیات غافلگیرانه در یكی از روستاهای شهرستان نطنز دستگیر شد.  
 
انهدام باند سارقان منزل و گردنبند قاپ
باند سارقان منزل با 40 فقره سرقت بازداشت شدند.
سردار گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی موفق شدند اعضای سه نفره سارقان منزل را دستگیر كه پس از بازجویی های انجام شده به 40 فقره سرقت منزل اعتراف كردند.
 
وی افزود: دو نفر كه با استفاده از یك موتورسیكلت اقدام به گردنبند قاپی از شهروندان كرده و متواری می شدند، در یك عملیات غافلگیرانه توسط پلیس اگاهی استان دستگیر شدند.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تصریح کرد: اعضای این باند نیز به 60 فقره سرقت به این روش اعتراف و با تشكیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
توقیف 21 میلیارد تومان كالای قاچاق در فارس
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در رابطه با كشفیات كالای قاچاق گفت: از ابتدای امسال تاكنون 525 دستگاه خودرو حامل كالای قاچاق توقیف و بالغ بر 21 میلیارد تومان انواع كالای قاچاق كشف شده است، در این خصوص 847 نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
 
تأمین امنیت انتخابات

سردار گودرزی از آمادگی كامل پلیس فارس برای تأمین نظم و امنیت انتخابات خبر داد و افزود: حدود 20 هزار نفر نیرو در استان فارس نظم و امنیت انتخابات را عهده دار خواهند بود.
 
وی اضافه کرد: راهبرد ناجا در انتخابات امنیت، سلامت، رقابت و مشاركت است.

انتهای پیام/ن



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار