آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس تهران

سرخپوشان پایتخت تاکنون عملکرد فوق العاده ای در جذب بازیکنان مدنظر برانکو داشتند.

آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس تهران
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرخپوشان پایتخت قبل از فصل نقل و انتقالات فعالیت خود را آغاز کردند و گادوین منشا و خلیل زاده را به خدمت گرفتند و قرار است سایر بازیکنان مدنظر برانکو را هم جذب کنند تا نقاط ضعف خود را برای فصل آینده پوشش بدهند. 

پرسپولیسی ها بعد از جدایی دو بازیکن اوکراینی و رضاییان سه جای خالی در لیست خود داشتند که اکنون با جذب منشا و خلیل زاده فقط یک بازیکن نیاز دارند تا نفراتشان برای فصل آینده تکمیل شود. 

با وجود اینکه محمد امین آرام طبع هم قرار است از پرسپولیس جدا شود اما جای خالی این بازیکن با حضور احسان الوان زاده پر می شود چرا که الوان زاده جز بازیکنان بزرگسال محسوب می شود.
 
سروش رفیعی و کمال کامیابی نیا هم هنوز با سرخپوشان پایتخت به توافق نرسیدند و در صورت جدایی این دو بازیکن شاید یک جای خالی در لیست پرسپولیس باقی بماند. البته گفته می شود با توجه به اینکه این دو بازیکن پیشنهاد خوبی از تیمهای اروپایی دریافت نکردند به احتمال زیاد در پرسپولیس می مانند. 

سعد ناطق، سعید آقایی، پراهیچ، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، مهدی ترابی و زهیوی در لیست بازیکنان مدنظر برانکو قرار دارند. 

سعد ناطق مدافع ملی پوش عراقی توانایی بازی در دو پست مدافع میانی و هافبک دفاعی دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن بعد از بازی معوقه لیگ عراق به ایران می آید تا با سرخپوشان پایتخت قرارداد ببندد. البته گفته می شود تعلل ناطق برای آمدن به ایران، صرفا برای بالا بردن قیمت خود در عراق است و از اخبار رسانه های ایرانی در عراق به نفع خود استفاده می کند. 

سعید آقایی مدافع تراکتورسازی هم مدنظر برانکو در جناح چپ است و این بازیکن در لیست زیر 23 ساله ها قرار دارد و مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس ندارد. 

البته آقایی بازیکن گسترش فولاد محسوب می شود که به طور قرضی به تراکتورسازی پیوسته بود و اکنون باشگاه گسترش فولاد برای صدور  رضایت نامه اش درخواست مبلغ نجومی کرده است که پرسپولیس قادر به پرداخت این مبلغ نیست. 

پراهیچ بازیکن نفت تهران هم مدنظر برانکو برای فصل آینده است اما به علت مبلغ بالای قرارداد این بازیکن بعید است که پرسپولیس این بازیکن را به خدمت بگیرد. 

فرشید باقری بازیکن استقلال مدنظر برانکو در پست هافبک دفاعی است و حتی گفته می شود وی با سرخپوشان پایتخت توافق کرده است و فقط منتظر برگه رضایت نامه اش است تا فصل بعد پیراهن قرمز را بر تن کند. در صورت جذب هافبک دفاعی جدید، شهاب کرمی از لیست خارج می شود. 

داریوش شجاعیان بازیکن گسترش فولاد هم یکی دیگر از بازیکنان مدنظر برانکو است که بوناچیچ سرمربی گسترش فولاد به دنبال حفظ این بازیکن است اما به نظر نمی رسد که وی حاضر به ماندن در این تیم تبریزی شود. 

از بین مهدی ترابی و زهیوی یک نفر ممکن است به پرسپولیس بپیوندد البته جدایی ترابی از سایپا منوط به موافقت دایی سرمربی جدید نارنجی پوشان است. 

مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس هم پیشنهاداتی از برخی تیم های خارجی از سوی مدیر برنامه ها دریافت کرده که همه چیز را به باشگاه محول کرده است. وی اعلام کرده تیم های خواهان وی با پرسپولیس وارد مذاکره شوند. با توجه به بازی لخویا هنوز مکاتبه رسمی از سوی هیچ تیمی در این باره صورت نگرفته است. 

به هر حال باید دید سرخپوشان پایتخت می توانند سایر بازیکنان مدنظر برانکو را جذب کنند یا نه؟

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۲۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
جون برانکو فرشید باقری و آقایی و ترابی و زهیوی رو بگیره دیگه هیچ تیمی تو ایران بهش نمیرسه شک نکنید قهرمان میشیم
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۱۹:۲۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
بسیار عابی
آخرین اخبار