نقل و انتقالات استقلال تحت تاثیر تغییرات مدیریتی

اعضای هیئت مدیره استقلال پس از اعمال تغییرات، اقدام به تمدید و جذب بازیکن جدید می کنند.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال هفته گذشته برگزار شد و سیدرضا افتخاری، حسن زمانی و مسعود معینی در مورد مسائل مختلف این باشگاه به صحبت پرداختند که مهم‌ترین مسئله مربوط به تمدید قرارداد ها بود که مقرر شد تمامی قراردادهای جدید و تمدید قرارداد بازیکنان تیم استقلال توسط تمامی اعضای هیئت مدیره امضا شود و به تصویب آن ها برسد. 

استقلالی ها با مشکل تمدید قرارداد مواجه هستند و با توجه به اینکه عقد قرارداد با بازیکنان برای باشگاه، تعهد ایجاد می کند به همین دلیل اعضای فعلی به دنبال این هستند تا در ابتدا تغییرات صورت بگیرد و سپس زیر بار تعهدات بروند.

 به این ترتیب اعضای فعلی منتظر تکمیل شدن این هیئت هستند تا پس از آن، نقل و انتقالات را انجام دهند. البته نا گفته نماند اعضای فعلی هم می توانند کارهای اولیه و مذاکرات ابتدایی را انجام دهند اما آنها تا روشن نشدن وضعیت این هیئت در نظر ندارند، تعهدی را بپذیرند.

این طور که از شواهد پیداست عقد قرارداد جدید با بازیکنان مسئولیت مالی دارد و با توجه به این مسئله اعضای فعلی زیر بار مسئولیت نمی روند و منتظرند با انتخاب افراد جدید هیئت مدیره به نوعی همه در این تعهد شریک باشند.

طبق شنیده ها قرار است تغییرات هیئت مدیره استقلال پس از برگزاری انتخابات صورت بگیرد و تا آن زمان به نظر هیئت مدیره فعلی زیر بار عقد قرارداد رسمی نمی رود و تنها به یک مذاکره و توافق اولیه بسنده خواهد کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار