سمنان؛

حجت‌الاسلام رئیسی سه‌شنبه به سمنان سفر می‌کند

رئیس ستاد رئیسی در سمنان از سفر حجت‌الاسلام‌ سید ابراهیم رئیسی در سه‌شنبه این هفته به استان سمنان خبر داد و گفت: تجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر فردا در سمنان و مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا خسروی از سفر حجت‌الاسلام‌ سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به استان سمنان خبر داد و اظهار داشت: عصر فردا روز یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه با حضور مهرداد بذرپاش عضو هیئت‌رئیسه مجلس نهم تجمع بزرگ جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در سمنان و مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این تجمع ساعت 18 عصر در سمنان برگزار می‌شود افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در تجمع اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در ستاد مرکزی حجت‌الاسلام‌ سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف واقع در میدان سعدی در سمنان شرکت کنند.

رئیس ستاد رئیسی در سمنان با بیان اینکه تجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در این شهرستان با سخنرانی مهرداد بذرپاش برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: تجمع اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مهدی‌شهر در روز یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام علی (ع) واقع در شهرک انقلاب این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سفر حجت‌الاسلام‌ رئیسی در سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه به استان سمنان خبر داد و گفت: برنامه‌های متنوع و متعددی برای سفر حجت‌الاسلام‌ رئیسی به استان سمنان پیش‌بینی‌ شده است.

خسروی با تأکید بر اینکه رئیسی در برخی از شهرستان‌های استان سمنان مراسم سخنرانی دارد افزود: برنامه‌های ستاد تبلیغاتی حجت‌الاسلام‌ سید‌ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری تا پایان تاریخ قانونی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در تمام شهرستان‌های استان سمنان ادامه دارد.

وی از ایجاد ستادهای مردمی حامیان رئیسی در استان سمنان خبر داد و گفت: فعالیت تمامی ستادها با هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد مرکزی این کاندیدا در استان سمنان اجرا می‌شود.

خسروی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح در اولویت تمام فعالیت‌های این ستاد قرار دارد اضافه کرد: رفع مشکلات اقتصادی مردم، اشتغال‌زایی و تأمین معیشت مهم‌ترین خواسته‌های مردمی است که کاندیداهای ریاست جمهوری باید برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی مدون ارائه کنند.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.