چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی؛

کاراته کا کشورمان از صعود به فینال بازماند

امیر مهدی زاده نمایند کاراته کشورمان نتیجه را برابر حریفی از ازبکستان واگذار کرد و از صعود به فینال بازی های کشورهای اسلامی بازماند.

کاراته کا کشورمان راهی مرحله نیمه نهایی شدبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین روز از بازی های کشورهای اسلامی ملی پوشان کاراته کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

امير مهدی زاده نماینده وزن منفی 60 کیلوگرم کشورمان در نخستين گام مالك سلاما از مصر را با نتيجه 5 بر صفر مغلوب كرد. وی در دومين ديدارخود به مصاف حريفی از افغانستان رفت و در حالی كه 40 ثانيه تا پايان مبارزه وقت باقی بود موفق شد با نتيجه 8 بر صفر بر اين كاراته كا غلبه كند. وی در مرحله نيمه نهايی به مصاف صدرالدين سايماتوف از ازبكستان رفت و در حالی كه یک بر صفر از حريف پیش افتاد، اما در فاصله ۲ ثانیه به اتمام مبارزه سایماتوف یک امتیاز گرفت تا با قانون سنشو برنده تاتامی باشد و به فینال وزن‌منهای ۶۰ کیلوگرم راه پیدا کند.
 
علی اصغر آسیابری نماینده وزن منهای ۷۵ کیلوگرم کاراته کشورمان عبدالقادر گوريح از جيبوتی حریف حاضر به مبارزه نشد تا بدون پیکار راهی دور دوم شود.  وی در مبارزه دوم خود مقابل داستونیک اوتابولایف راز ازبکستان قرار گرفت و دو بر یک نتیجه را واگذار کرد.با شکست حریف ازبکی برابر سعدی عباس از پاکستان و صعود نکردن وی به فینال وزن ۷۵ کیلو گرم، علی اصغر آسیابری از گردونه بازیهای کشورهای اسلامی حذف شد.

سعيد احمدی نماینده وزن منفی 67 کیلوگرم در نخستين مبارزه مقابل عمر كمال اوغلو از تركيه رفت و با نتيجه 3 بر صفر مغلوب اين كاراته كا شد.با شکست کرم اوغلو از ترکیه برابر حریف الجزایری و عدم راهیابی او به فینال وزن ۶۷ کیلو گرم، سعید احمدی فرصت شانس مجدد را از دست داد و با یک شکست به کار خود در تاتامی بازیهای کشورهای اسلامی پایان داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار