ممدوحی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

برخی از نامزد‌ها فکر می‌کنند مردم قدرت درک و تشخیص مسائل را ندارند

عضو جامعه مدرسین گفت: وانمود می‌شود که هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد و مردم نیز فاقد قدرت درک و تشخیص مسائل هستند.

دو کاندیدای منتخب اصولگرا موردظلم واقع شده اندآیت‌الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون فضای حاکم بر مناظره پایانی اظهار داشت: مناظره فضای نسبتاً آرامی را داشت اما دو کاندیدای منتخب اصولگرا موردظلم واقع شده اند.

وی افزود: در وضعیتی که تعداد بالایی از کارخانه ها تعطیل شده اند و بیکاری افزایش یافته و گرانی افزایش 4 برابری داشته و قاچاق کالا روند رو به رشد دارد به نحوی وانمود می شود که انگار هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد و مردم نیز فاقد قدرت درک و تشخیص مسائل هستند.

آیت الله ممدوحی تصریح کرد: مقام معظم رهبری چندین بار فرموده اند که جنگ را مردم ، تراکم جمعیت و وحدت از کشور دور کرده است اما  در طی مناظرات و علی الخصوص در مناظره پایانی وانمود می کنند که دولت یازدهم از بروز جنگ در کشور جلوگیری کرده است و برجام دستاورد بزرگی بوده است در حالی که برجام برای کشور هیچ دستاوردی نداشته است. .

عضو جامعه مدرسین بیان داشت: آقای روحانی و جهانگیری سعی بر آن داشتند که وانمود کنند کشور در شرایط اقصادی مثبتی قرار دارد  و نسبت به دولت دهم رشد بیشتری را تجربه می کند و گمان کرده اند مردم قدرت درک و تشخیص ندارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
علی برکت الا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر شما...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
احسنت. حرف دل مردم رو زدید
آخرین اخبار