کرمانشاه؛

دعوت سه هندبالیست کرمانشاهی به تیم ملی بزرگسالان

رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه از دعوت سه ورزشکار کرمانشاهی به اولین مرحله اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران در سال جدید خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ناصر سلیمی گفت: از سوی کادر فنی 51 بازیکن در دو تیم الف و ب به تیم ملی هندبال ایران دعوت شده اند که در میان آن ها نام برادران کرمی (محسن و مجتبی) و محمد امین ایزدی نیز دیده می شود.

سلیمی افزود: از مجموع 51 بازیکن دعوت شده، 25 نفر به تیم الف و 26 نفر نیز به تیم ب هندبال ایران فراخوانده اند. وی خاطرنشان کرد: محسن کرمیان و محمدامین ایزدی به تیم الف و مجتبی کرمیان نیز به تیم ب کشورمان دعوت شده اند

 رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه در خصوص زمان برگزاری اردوی تیم ملی نیز گفت: نفرات دعوت شده به تیم الف از 27 تا 31 اردیبهشت باید در اردو حضور پیئدا کنند. سلیمی افزود: 26 بازیکن دعوت شده به تیم ب کشورمان نیز از اول تا چهارم خرداد تمرینات خود را پیگیری می کنند.

 وی همچنین محل برگزاری اردوی تیم های ملی الف و ب هندبال ایران را شهرستان مشگین شهر در استان اردبیل عنوان کرد.

رئیس هیات هندبال کرمانشاه در پایان گفت: تیم ملی هندبال ایران خود را برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا و انتخابی جهانی 2019 آلمان آماده می کند.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.