وزیر صنعت در جلسه اقتصاد مقاومتی استان مرکزی:

برخی ها صنعت را متهم به خواب بودن می کنند /برداشتن تحریم ها بهترین کارنامه دولت است

وزیر صنعت در جلسه اقتصاد مقاومتی استان مرکزی گفت:برخی می گویند صنعت خوابیده است درحالی که وزیر نیرو از رشد 7 درصدی مصرف برق خبرمی دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و جانشین فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در جلسه اقتصاد مقاومتی این استان گفت: اقتصاد مقاومتی دانش بنیان کردن اقتصاد ،درون زایی ،برون نگری ،عدالت و مردم داری است.
 
نعمت زاده  افزود: برخی می گویند صنعت خوابیده است درحالی  که وزیر نیرو می گوید رشد مصرف برق در صنایع مثبت 7 درصد است .
 
وی اضافه کرد: برای دولت روحانی تنها  برداشتن  تحریم ها که کشور دچار آن بود بهترین کارنامه است.
 
 وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: اداره مالیات به طور رایگان در 25 درصد سود و گردش مالی واحد های تولیدی و اقتصاد مقاومتی سهیم است و بنابر این باید با این واحدها تعامل داشته باشد. 
 
 باید در زمینه برش استانی اقتصادمقاومتی کارشود

نعمت زاده با بیان اینکه  در چند نشستی که تاکنون درباره اقتصاد مقاومتی داشته‌ایم مواردی تعیین شده و به استان‌ها ابلاغ شده اما نمی‌دانم که برش استانی در آن گنجانده شده یا نه اضافه کرد: لازم است در این زمینه کار شود تا برش استانی هم با اهداف کمی و کیفی ابلاغ شود. 

وی تصریح کرد: پیام مقام معظم رهبری در سال جدید هم تکیه بر اقتصاد مقاومتی با رویکرد تولید و اشتغال است که ایشان به خوبی تشخیص داده‌اند که اگر این دو مقوله فراهم شود دیگر مشکلات هم برطرف می‌شود.

جانشین فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی اضافه کرد: تاکنون کارهای مختلفی در زمینه اقتصادمقاومتی اجرا شده و تمام این مطالب تجارب مثبت نظام در رابطه با اقتصاد مقاومتی بوده که چکیده نظام در اقتصاد محسوب می‌شود.
 
در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی علاوه برنعمت زاده  و  صنعتگران و مسولان استانی ، رحمانی قائم مقام وصالح نیا معاون وی، سلیمانی معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور  هم حضور داشتند.
 
وزیر صنعت معدن وتجارت قبل از این جلسه از یک واحد صنعتی در اراک دیدن کرد.
انتهای پیام / ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.