همدان؛

700 صندوق الکترونیکی برای جمع آوری آرای چهار شهر استان

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان گفت: 700 صندوق الکترونیکی در 210 شعبه آرای چهار شهر از توابع استان را در انتخابات شوراهای شهر جمع آوری می کند.

700 صندوق الکترونیکی برای جمع آوری آرای چهار شهر استان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس صادقی پوریانی گفت: یک هزار و 370 شعبه برای برگزاری انتخابات در استان همدان پیش بینی شده که تمامی آنها نیمه الکترونیکی هستند.

وی بیان کرد: در شعبه های نیمه الکترونیکی احراز هویت و تجمیع آرا به صورت الکترونیکی و اخذ رای و شمارش آرا به صورت دستی صورت می گیرد.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان بیان کرد: در شعبه های تمام الکترونیکی هر چهار فرایند از جمله احراز هویت، اخذ رای، شمارش آرا و تجمیع آرا به صورت الکترونیکی است.

وی گفت: شعبه های تمام الکترونیک تنها برای انتخابات شوارهای اسلامی شهرهای ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد بوده و انتخابات ریاست جمهوری در این شعب نیمه الکترونیکی است.

وی اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات تمام الکترویک شورای شهر 230 ترمینال اجرا دریافت شده است که این ترمینال کار مدیریت تمامی اقدام های هیات اجرایی را عهده دار است.

صادقی پوریانی در ادامه افزود: هنگام استعلام هویت از طریق این ترمینال ها، تکراری نبودن شناسنامه، متعلق به فرد دیگر و متوفی نبودن و دیگر موارد استعلام می شود.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان افزود: همچنین ترمینال ها کار تنظیم و ارسال صورت جلسه آرای شعب را انجام می دهند.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.