ابومهدی مهندس: بستن مرزهای سوریه به روی داعش هدف راهبردی عراق است

جانشین فرمانده نیروهای بسیج مردمی عراق بستن مرزهای سوریه بر روی تروریست‎‌های داعش را هدف راهبردی بغداد اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابو مهدی مهندس، جانشین فرمانده نیروهای بسیج مردمی عراق، در گفتگو با شبکه خبری المیادین اعلام کرد: نبرد آزادسازی منطقه قیروان از سیطره داعش، صفحه دوم نبرد آزادسازی غرب موصل است.

وی تاکید کرد: یکی از اهداف آزادسازی منطقه قیروان سیطره بر مرزهای عراق با سوریه و بستن این مرزها بر روی تروریست های داعش است.

جانشین فرمانده نیروهای بسیج مردمی عراق اعلام کرد: بستن مرزهای سوریه به روی داعش هدف راهبردی عراق است؛ هدفی که در راستای هدف اصلی عراق، یعنی ریشه کن کردن گروه تروریستی داعش است.

وی افزود: نیروهای بسیج مردمی تنها با توافق رهبران عراق و سوریه، وارد این کشور می شوند.

مهندس در خصوص اظهارات اخیر اردن در خصوص تجاوز به  خاک سوریه گفت: هر گونه تحرکی داخل اراضی سوریه بدون موافقت این کشور، جنگ و دشمنی علیه آن به حساب می آید. هر گونه حمله مستقیم به سوریه، به شکست منجر می شود.

وی افزود: بسیج مردمی عراق برای شکست هر گونه طرحی با هدف تقسیم کشورهای منطقه مقابله و برای شکستن اراده تروریست‌ها و حامیان آنها تلاش می کند.

جانشین فرمانده نیروهای بسیج مردمی عراق بار دیگر تاکید کرد: نیروهای بسیج مردمی عراق تروریست های داعش را در هر جایی که امنیت ملی عراق را به خطر بیاندازند، تحت پیگرد قرار می‌دهند و این نیروها در یک نظام امنیتی و نظامی واحد و تحت فرماندهی ستادکل نیروهای مسلح عراق فعالیت می کنند.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار