رئیس سازمان امور استخدامی کشور:

حقوق برابر مردم و اقلیت ها در ایران

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور استخدامی و اداری کشور گفت: ایران متعلق به همه ایرانیان است و باید تمامی مردم و اقلیت ها از حقوق برابر و یکسان برخوردار باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور استخدامی و اداری کشور شامگاه جمعه در همایش "انتخابات و حقوق اقوام" در سالن شهید بهشتی سقز  گفت: ایران متعلق به همه ایرانیان است و باید تمامی مردم و اقلیت ها از حقوق برابر و یکسان برخوردار باشند.

وی با اشاره به آنچه که برخی بی اخلاقی ها و عوام فریبی ها در جریان مناظرات تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری دور دوازدهم نامید اضافه کرد: مردم ایران به ویژه مردم کردستان، هوشیار و با درایت هستند و صداقت و اخلاق مداری را از بی اخلاقی تشخیص و 29 اردیبهشت پاسخ آن را خواهند داد.

انصاری با یادآوری اینکه گام های جدی برای توسعه مناطق کُردنشین برداشته شد، اظهارکرد:حل مشکلاتی چون توسعه نیافتگی مناطق کمترتوسعه یافته از جمله کردستان و انتصاب نخبگان آنان در مدیریت های کلان، نیاز به پیگیری مداوم، مدارا و مشارکت هدفمند دارد.

استاندار پیشین زنجان و نماینده مردم طارم و زنجان در مجلس هشتم ادامه داد: از افتخارات دولت یازدهم اجرای اصل 15 قانون اساسی بوده و در زمینه استفاده از نیروهای بومی در مدیریت های کلان هم عزم دولت جزم و برنامه ریزی در این بخش انجام شده است.

انصاری در ادامه با اشاره به اهمیت اتمام و ساخت زیرساخت های توسعه ای بر تسریع در اتمام فروگاه سقز تاکید کرد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.