مرعشی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح‌طلبانی به لیست شوراها معترض‌اند که خواهان حضور در آن بودند/ شورای عالی سیاستگذاری تصمیم‌گیرنده نهایی است

عضو هیئت رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح‌طلبانی نسبت به لیست شورای شهر معترض‌اند که می‌خواستند در آن حضور داشته باشند و این به معنای اعتراض همه نیست.

واکنش مرعشی به بیانیه جواد امام/
"حسین مرعشی" عضو هیئت رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در گفتگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران، پیرامون اعتراض برخی چهره‌های اصلاح‌طلب نسبت به لیست انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: اصلاح‌طلبانی نسبت به این لیست معترض‌اند که می‌خواستند در آن حضور داشته باشند و این به معنای اعتراض همه اصلاح‌طلبان نیست.
 
وی در واکنش به بیانیه یکی از اصلاح‌طلبان معترض مبنی بر اینکه در تدوین لیست نهایی شورای عالی سیاستگذاری نظر کمیته 14 نفره رعایت نشده است، گفت: وی هم جزو افرادی است که می‌خواست شخصی را در لیست اصلاح‌طلبان شورای شهر قرار دهد که موفق نشد.
 
مرعشی در پاسخ به اینکه آیا طبق نظر کارشناسان کمیته 14 عمل کرده‌اید یا خیر تصریح کرد: کارشناسان مشاور ما بودند رئیس ما که نبودند.
 
عضو هیئت رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: کارشناسان نظرات خود را ارائه کرده‌اند و از این نظر استفاده شده اما در نهایت شورای عالی سیاستگذاری تصمیم نهایی را اتخاذ کرده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.