جزیره آبی شد

وست برومویچ 0 - چلسی 1/شاگردان کونته قهرمان لیگ برتر انگلیس شدند

تیم فوتبال چلسی با پیروزی یک بر صفر مقال میزبانش وست برومویچ قهرمان زودهنگام لیگ برتر انگلیس شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال چلسی با پیروزی یک بر صفر مقال میزبانش وست برومویچ قهرمان زودهنگام لیگ برتر انگلیس شد.
 
تک گل مسابقه در دقیقه 82 زده شد. روی حرکت خوب آزپلیکوئتا و پاس او به محوطه شش قدم، باتشوایی با یک ضربه ساده توانست فاستر را مغلوب کند.
 
وست برومویچ 0 - چلسی 1/شاگردان کونته قهرمان لیگ برتر شدند 
 
اختلاف شاگردان کونته با این برد با تاتنهام به 10 امتیاز رسید و با توجه به اینکه سفیدپوشان وایت هارت لین 3 بازی دیگر بیشتر فرصت ندارند، در صورت برد در هر بازی بازهم به چلسی نمی رسند و عملا قهرمانی آبی های لندن رقم خورد.

به این ترتیب سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان لندن در اولین فصل مربیگری‌اش در لیگ برتر جزیره، ششمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس را به دست آورد.
 
 وست برومویچ 0 - چلسی 1/شاگردان کونته قهرمان لیگ برتر شدند
 
آنتونیو کونته چهارمین قهرمانی پیاپی اش در لیگ را به دست آورد( سه بار قبلی با یوونتوس) و به چهارمین مربی ایتالیایی قهرمان لیگ جزیره تبدیل شد. وی همچنین چهارمین مربی ای است که در نخستین فصل حضورش در جزیره قهرمان می شود.

چلسی که پیش از این در فصول 55-1954، 2005-2004، 2006-2005، 2010-2009 و 2015-2014 قهرمان لیگ برتر انگلیس شده بود، دقیقاً دو هفته دیگر این شانس را دارد تا با غلبه بر همشهری‌اش آرسنال در بازی فینال جام حذفی انگلیس، دومین جام قهرمانی‌اش در این فصل را هم کسب کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار