اسپایسر: ترامپ از موشکافی رسانه‌ها ناخرسند است

سخنگوی رئیس جمهوری آمریکا دلیل ناخرسندی وی از رسانه ها را موشکافی بیش از حد آنها در مورد حر‌‌ف‌ها و اعمالش ذکر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به تهدید روز جمعه «دونالد ترامپ» مبنی بر تعطیل کردن کنفرانس‌های خبری کاخ سفید، دلیل ناخرسندی وی از این کنفرانس‌ها را موشکافی بیش از حد رسانه‌‌ها در مورد حر‌‌ف‌ها و اعمال او و کارکنان کاخ سفید ذکر کرد.

وی روز جمعه در پاسخ به خبرنگاری در مورد پیام توئیتری ترامپ که نوشته بود کارکنان کاخ سفید بدلیل مشغله زیاد او همیشه قادر به دادن اطلاعانت درست و دقیق به خبرنگاران نیستتد چه تلاشی برای حل این مشکل کرده است؟ گفت، ترامپ رئیس جمهوری بسیار فعالی است و به همین دلیل کارکنان کاخ سفید و سخنگویان ترامپ همیشه فرصت تماس و گفت‌وگو با او را ندارند و در نتیجه گهگاه اطلاعات دقیقی در مورد برنامه‌ها و یا اظهار نظرهای رئیس‌ جمهوری‌شان بدست نمی آورند.

اسپایسر تصریح کرد، به همین دلیل در مقابل موشکافی‌های رسانه‌ها از دادن پاسخ‌های دقیق و درست در می‌مانند.

وی در پاسخ به اینکه آیا ترامپ تهدید خود مبنی بر تعطیل کردن کنفرانس‌های خبری کاخ سفید را عملی خواهد کرد؟ گفت، رئیس جمهوری آمریکا از موشکافی خبرنگاران در مورد حرف‌ها و اعمال او ناخرسند است.

وی مدعی شد در حالی که او و کارکنان کاخ سفید یکسره تلاش می کنند به آن‌ها و مردم آمریکا خدمت کنند رسانه‌ها به کالبد شکافی حرف‌هایی که از پشت تریبون کاخ سفید زده می‌شود می‌پردازند و با بیرون کشیدن کلمات و جملاتی از این سخنان جنجال آفرینی می‌کنند.

این سخنان اسپایسر در توجیه تصمیم رئیس جمهوری امریکا برای تعطیل کردن احتمالی کنفرانس‌های خبری، آشکارا نشان دهنده اضطراب و واماندگی گردانندگان کاخ سفید در مقابل پرسش رسانه‌ها است و احتمالا حکایت از این می‌کند که ترامپ و اطرافیان وی بخصوص در مورد جنجال‌های مربوط به روسیه اطلاعاتی را پنهان کرده اند که موشکافی رسانه‌ها ممکن است به بر ملا شدن این موضوع منجر شود. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار