چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی؛

جودوکاران ایران حریفان خود را شناختند

قرعه کشی پیکارهای جودو چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی انجام شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در شرایطی طی روزهای 22 اردیبهشت تا 12 خرداد ماه در شهر باکو جمهوری آذربایجان برگزار می شود که نمایندگان جودو کشورمان در روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه روی تاتامی می روند.
 
بر اساس این گزارش علیرضا خجسته در وزن منهای 66 کیلوگرم و سعید ملایی در وزن منهای 81 کیلوگرم نمایندگان جودو ایران در تاتامی باکو هستند ، بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری، مبارزات اوزان 60_، 66 _، 73_ مردان و 4وزن نخست زنان روز 23 اردیبهشت، رقابتهای اوزان 81_، 90_، 100 _، 100+ مردان به همراه 3وزن پایانی بانوان 24 اردیبهشت و مسابقات تیمی 25 اردیبشهت ماه در سالن حیدرعلی اف برگزار می شود.
 
علیرضا خجسته در جدول 13 نفری وزن منهای 66کیلوگرم در جدول (بی) در مبارزه نخست به مصاف خلیفه الحسنی از امارات می رود، خجسته در صورت پیروزی در این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی با برنده عربستان و ترکمنستان مصاف خواهد کرد.
 
اما سعید ملایی در وزن منهای 81 کیلوگرم در جدول (ای) این وزن و در حضور 14 ورزشکار، پس از استراحت در دور نخست برابر برنده مبارزه ترکمنستان و کامرون به میدان می رود.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار