تشکر مورینیو از داور برای اخراج آندر هررا

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از داور دیدار این تیم مقابل چلسی در جام حذفی بابت اخراج آندر هررا ، تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،خوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد این فصل، فصل شلوغی را تجربه می کند. شب گذشته شیاطین سرخ با تساوی 1-1 مقابل سلتاویگو و در مجموع با برتری 2-1، مجوز حضور در فینال لیگ اروپا را کسب کردند. حالا مورینیو که جام اتحادیه را فتح کرده فرصت کسب جام دوم را در این فصل دارد.

از طرف دیگر او و تیمش به بازی های فشرده هفته های پایانی لیگ رسیده اند و  آقای خاص که به شدت نگران خستگی و مصدومیت بازیکنانش است از داور دیدار منچستر یونایتد مقابل چلسی  در مرحله یک چهارم نهایی که آندر هررا را اخراج کرد و زمینه ساز شکست 1-0 یونایتد شد، تشکر کرد.زیرا با این شکست آنها مجبور نیستند برای حضور در فینال جام حذفی هم دغدغه داشته باشند.
 
او گفت:" آژاکس 12 روز فرصت دارد که خود را برای فینال آماده کند و ما در این مدت 3 بازی در لیگ برتر خواهیم داشت و 15-16 بازیکن در اختیار داریم. بازی های زیادی انجام داده ایم و به دو فینال صعود کرده ایم و در جام حذفی هم  به یک هشتم نهایی رسیدیم.

 باید از مایکل اولیور تشکر کنم که آندر هررا را اخراج کرد زیرا اگر در جام حذفی پیش می‌رفتیم، نمی‌توانستیم در دیگر رقابت ها موفق باشیم بنابراین باید تیم را به بهترین شکل آماده کنیم."
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار