در بدو ورود به صدا و سیما:

قالیباف: گفتم نامزدها لیست اموالشان را اعلام کنند نه وزرا

قالیباف پیش از آخرین مناظره انتخاباتی گفت: بنده نگفتم وزرا لیست اموالشان را اعلام کنند بلکه گفتم کسانی که نامزد هستند اموال و دارایی‌هایشان را اعلام کنند.

قالیباف: گفتم نامزدها لیست اموالشان را اعلام کنند نه وزرابه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای حضور در آخرین مناظره در بدو ورود به صدا و سیما در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر سه مناظره مهم است، اظهار داشت: البته ما در جلسه دوم پیشنهادی داشتیم که هزینه‌های آن را در هفته‌ای که گذشت دادیم.

وی با اشاره به اینکه در هفته قبل پیشنهاد دادم که خوب است نامزدها دارایی و اموال خودشان را به اطلاع مردم برسانند، ادامه داد: همین مسئله باعث شد که خیلی افراد مخصوصا بعضی از اعضای کابینه به این موضوع پرداختند که چرا باید این امر صورت گیرد که بنده نمی‌دانم تحت تاثیر 4 درصدی‌ها بودند یا اینکه دستور تشکیلاتی بود.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: واقعیت این است که بنده نگفتم وزرا لیست اموالشان را اعلام کنند بلکه گفتم کسانی که نامزد هستند خوب است برای اطلاع مردم این کار را انجام دهند.

قالیباف گفت: طبیعی است هر طرح و تصمیمی که برای تحول اقتصادی صورت بگیرد، حتما منافع 4 درصدی‌ها تحت فشار قرار می‌گیرد به این معنا که آن‌ها به دنبال این هستند که بدون هیچ تحرک و کاری، بیشترین منفعت را ببرند و وقتی این روحیه وجود داشته باشد، هر تصمیمی که گرفته شود تولیدکنندگان، تجار و واردکنندگان اذیت می‌شوند، 4درصدی‌ها ناراحت می‌شوند و آن شغل مورد نظر ما هم ایجاد نمی‌شود.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: امیدواریم با توجه به اینکه موضوع امروز اقتصادی است و با توجه به اینکه چالش امروز کشور هم بحران اقتصادی است، کسی در حاشیه و جاده خاکی نرود و نامزدها به موضوع بحران اقتصادی بپردازند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در کابینه خود از رقبایتان استفاده می‌کنید، تصریح کرد: حتما در کابینه آینده ما شایسته‌سالاری مبنای کار است و البته معتقدم که کابینه آینده حتما باید باتجربه و جوان هم باشد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.