حاشیه‌های سومین مناظره انتخاباتی

حواشی مربوط به سومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه بیست و دوم اردیبهشت‌ماه را اینجا مشاهده کنید.

حاشیه‌های سومین مناظره انتخاباتی
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین و آخرین مناظره انتخاباتی 6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ساعت شانزده و سی دقیقه امروز برگزار می‌شود. موضوع این مناظره مباحث اقتصادی است که هر 6 نامزد به سوالات مطرح‌شده پاسخ خواهند داد. حواشی مربوط به این مناظره را در این خبر از نظر می‌گذرانید.

پایان مناظره سوم
مناظره سوم و پایانی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ساعت 20:10 روز جمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه به پایان رسید.

حاشیه‌های سومین مناظره انتخاباتی
۶ سال پیش
رئیسی: این موارد با روحیه کسی که رئیس جمهور است سازگاری ندارد


۶ سال پیش
روحانی به قالیباف گفت شما نمی‌خواهد از اموال مردم حرف بزنید
حسن روحانی در بخش پایانی صحبت‌هایش باز هم بحث اموال و زمین‌ها را پیش کشید و گفت اگر من تخلفی کرده‌ام و یک خانه بیشتر از آنچه که باید داشته باشم بروید و شکایت کنید!


۶ سال پیش
حرف‌های پایانی قالیباف خطاب به روحانی بود
قالیباف در وقت پایانی خطاب به روحانی گفت "آقای روحانی شما می فرمایید با هر کسی هست باید برخورد شود، خوب شما که می دانید بستگان شما درحوزه بانکی و مالی چه می کنند پس برخورد کنید!".



۶ سال پیش
جهانگیری: همه زندگی مرا شخم زدند
 جهانگیری در حرفهای پایانی خود تقریبا با فریاد و با صدای بلند گفت: "من در همه پست ها بودم، زندگی مرا شخم زدند زندگی بنده از این کاغذ سفیدتر است".

۶ سال پیش
شعرخوانی هاشمی‌طبا
مصطفی هاشمی‌طبا به‌عنوان حسن ختام صحبت هایش شعری از یکی از کتابهای دوران ابتدایی را که روی کاغذ نوشته بود خواند.


۶ سال پیش
پیشنهاد هاشمی‌طبا/یادم رفت
مصطفی هاشمی‌طبا پس از اشاره به نظر قالیباف در باره ارائه فهرست اموال شخصی و البته مخالفت با آن، به رقبای خود پیشنهاد داد هزینه ها در ستادهای انتخاباتی خود را رسانه ای کنند. او پس از آن سوال مجری برنامه را فراموش کرد و خواست دوباره سوالش را تکرار کند.

 


دانلود فیلم
۶ سال پیش
اعلام اموال خانواده قالیباف +فیلم
محمدباقر قالیباف پس از وقت استراحت به عنوان اولین نفر صحبت کرد و در بین صحبت‌هایش اشاره کرد که فهرست اموالش را در کانال تلگرامی‌اش به اشتراک گذاشته است.

حاشیه‌های سومین مناظره انتخاباتی

در فیلم زیر گفته‌های قالیباف در این زمینه را می‌بینید.

دانلود فیلم
۶ سال پیش
اعلام آمادگی رئیسی برای مناظره دو نفره
سید ابراهیم رئیسی خطاب به روحانی اعلام کرد آمادگی دارد از طرف خودش و به نمایندگی از قشر کارگر، کشاورز و زنان بی‌سرپرست که حرف برای گفتن دارند ولی بلندگو ندارند، در مناظره دونفره شرکت کند.

دانلود فیلم
۶ سال پیش
کنایه قالیباف به روحانی درباره سایت کارانه
محمدباقر قالیباف نتوانست در بین صحبت‌هایش به سایت کارانه و فیلتر شدن آن توسط دولت اشاره نکند. اما گفت اینها مهم نیست مهم این است که ما به فکر جوان‌های بیکاری باشیم که کارشان راه بیافتد.

دانلود فیلم
۶ سال پیش
رئیسی: چرا الآن آقای روحانی؟
بحث سرکشی به خانواده‌های فقیر و کم‌درآمد و رسیدگی به آنها از جانب حجه الاسلام رئیسی و از طرفی سفرهای استانی و افتتاح پروژه‌های مختلف از جانب روحانی در روزهای منتهی به تبلیغات انتخابات، باعث شد صحبت‌های داغی بین این دو کاندیدا رد و بدل شود.
دانلود فیلم
۶ سال پیش
سوال هاشمی طبا از میرسلیم و جواب جالب او
هاشمی‌طبا از آقا میرسلیم پرسید در 15 سالی که رئیس هیئت مدیره یک کارخانه موتورسازی در شمال ایران بودند چه تحولی در آن ایجاد کردند؟ و واکنش میرسلیم جالب بود!

دانلود فیلم
۶ سال پیش
حاشیه‌های مکتوب / وسواس‌ها برای برگزاری مناظره بیشتر شده
گویا امروز وسواس ها برای بهتر برگزار شدن مناظره بیشتر شده است، از مسئولان حفاظت تا تصویربرداران. هر از گاهی مسئولی گوشزد می کرد‌؛ خبرنگاران به نرده های مقابل خود هنگام مصاحبه فشار نیارین، آقااا از محوطه سریع رد شو چون دوربین پخش زنده کل فضا رو پوشش میدن. 

اعلام کردند که آقا میرسیم و قالیباف وارد سازمان صدا و سیما شده اند.  با شنیدن این خبر خبرنگاران نکات لازم را به هم گوشزد کردند تا بتوانند ورود هر دو نامزد را به محوطه به خوبی پوشش دهند. 

ساعت 15:25 دقیقه بود که آقامیرسلیم با خودروی سمند سفید زودتر وارد شد و ضمن تبریک عید خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: باید امروز مشخص شود کدام نامزد پیشنهاد خوب می دهد و به نظر می رسد این مناظره مهم تر از مناظرات قبل باشد. 

پنج دقیقه بعد هم قالیباف سوار بر سمند سفید آمد و بعد از روبوسی و تبریک عید با حجت الاسلام موسوی مقدم در مقابل خبرنگاران به ارائه پیشنهاد خود در دومین مناظره مبنی بر اعلام عمومی دارایی نامزدها اشاره کرد و گفت: برای این پیشنهاد طی این هفته هزینه هایی را دادم،  برخی اعضای کابینه دولت هم به آن پرداختند.

۶ سال پیش
روحانی، رئیسی و هاشمی طبا از دولت قبل حرف‌هایی زدند
رئیسی گفت یکبار مناظره‌ای بین دولت قبل و دولت فعلی برگزار شود و تمامش کنیم. واقعا مردم بتوانند تصمیم بگیرند. هر سوالی که پرسیده می‌شود به دولت قبل نسبت می‌دهند. 

روحانی هم خطاب به رئیسی گفت شما گفتید با دولت قبل مناظره‌ای داشته باشیم ، خب ما با خود آقای رئیسی مناظره می‌کنیم جون همه آن افرادی که در دولت قبل بودند الان در ستاد ایشان هستند. 

هاشمی‌طبا هم حرفش این بود که اگر نگوییم دولت قبل چه کرده، مراجعه به تاریخ را معوق گذاشتیم. ما همیشه باید در رسیدگی به مسائل، تاریخ را هم در نظر بگیریم.

دانلود فیلم
۶ سال پیش
کنایه رئیسی به ثمرات برجام
حجه الاسلام رئیسی در حرف‌هایش گریزی هم به برجام و ثمرات آن زد و گفت "شما یکی از گلابی‌هایی که از برجام باید می‌چیدید و اعلام کردید سرمایه خارجی بود. خودتان بگویید عدد سرمایه خارجی چقدر بوده است؟ در سال 95 کل سرمایه خارجی که جذب کردید 500 میلیون دلار بوده این وضعی است که شما از جذب سرمایه خارجی درست کردید".
دانلود فیلم
۶ سال پیش
سوال و جواب قالیباف و جهانگیری درباره املاک نجومی و بانک گردشگری
بحث املاک نجومی شهرداری و بانک سرمایه‌داری از جمله مباحث داغی بود که بین دو تن از کاندیداها رد و بدل شد. جهانگیری در بخشی از صحبت‌هایش خطاب به قالیباف گفت شما 2200 میلیارد تومان املاک مردم را بخشیدید. آپارتمان 10 میلیاردی را 2 میلیارد تومان دادید و.. قالیباف هم در پاسخ او به بانک سرمایه‌داری برادر جهانگیری اشاره کرد.

دانلود فیلم
۶ سال پیش
میرسلیم پاسخ جهانگیری را داد
اما میرسلیم پاسخ اسحاق جهانگیری را داد و خطاب به او گفت " آقای جهانگیری شما که به رئیسی ایراد میگیرید که چرا برنامه ندارد، خودتان چرا برنامه ارائه نمی دهید؟".
دانلود فیلم
۶ سال پیش
جهانگیری: آقای رئیسی گفته بود نمی‌خواهد کاندیدا شود
جهانگیری در بخشی از صحبت‌هایش اشاره کرد که "آقای رئیسی گفت نمیخواهم کاندیدا شوم و می خواهم به زائران خدمت کنم اما الان یکسری شعار اعلام کرده اند".
لینک دانلود
۶ سال پیش
این بار قرعه برای شروع مناظره به نام جهانگیری افتاد
اسحاق جهانگیری به عنوان اولین نامزد پشت تریبون قرار گرفت.

حاشیه‌های سومین مناظره انتخاباتی
۶ سال پیش
حاشیه‌های مکتوب / قدردانی رئیس سازمان صدا و سیما از زحمات خبرنگاران
عقربه های ساعت 14:40 دقیقه را نشان می دهد که علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به محوطه معاونت سیما وارد شد و مورد استقبال حجت الاسلام موسوی مقدم قائم مقام خود قرار گرفت. 

علی عسکری در ابتدا با ایستادن در مقابل جایگاه خبرنگاران و تصویربرداران ضمن احوالپرسی به آنها گفت که شما بیش از همه زحمت می کشید.  

خبرنگاران به رسم عادت در مناظرات با ورود یک نامزد به ساختمان محل مناظره سریعا جابجا می شدند و هشدارها و خواهش های کاری را برای محل لوگوها و خبرنگاران می دادند. 

۶ سال پیش
صحبت‌های کاندیداها پیش از آغاز مناظره +فیلم
هر کدام از 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری هنگام ورود به محل ساختمان معاونت سیما در مقابل خبرنگاران قرار گرفتند و به سوال مطرح شده پاسخ دادند. صحبت‌های آنها را در فبلم زیر ببینید.

دانلود فیلم
۶ سال پیش
قرعه‌کشی محل نشستن کاندیداها برای مناظره
مراسم قرعه‌کشی برای مشخص شدن شماره صندلی کاندیداها در سومین مناظره انجام شد که به این ترتیب بود:

هاشمی طبا: صندلی شماره ۱
قالیباف: صندلی شماره ۲
میرسلیم: صندلی شماره ۳
روحانی: صندلی شماره ۴
جهانگیری: صندلی شماره ۵ 
رئیسی: صندلی شماره 6

دانلود فیلم
۶ سال پیش
ورود حسن روحانی به محل برگزاری مناظره
هم اکنون حسن روحانی برای برگزاری سومین مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ساختمان معاونت سیما محل برگزاری مناظره شد.

حسن روحانی پیش از شروع مناظره انتخاباتی:

مناظره سوم دارای اهمیت است. هم به دلیل اینکه اخرین مناظره بوده و هم به خاطر اینکه مناظره ، درباره مسائل اقتصادی است.

انتظار مردم از نامزدها این است نامزدها در زمینه مسائل  اقتصادی به سوابق خود اشاره کنند.

 

حاشیه‌های سومین مناظره انتخاباتی
۶ سال پیش
ورود سیدابراهیم رئیسی به محل برگزاری مناظره
هم اکنون سید ابراهیم رئیسی برای برگزاری سومین مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ساختمان معاونت سیما محل برگزاری مناظره شد.

سیدابراهیم رئیسی پیش از شروع مناظره:

"همه مناظره ها به دلیل ضرورت آشنایی مردم با برنامه کاندایداها مهم است. چون امروز مشکلات اقتصادی، بیکاران و محرومان و روستاییان دغدغه جدی است، لذا مناظره امروز برای مردم اهمیت زیادی دارد".

حاشیه‌های سومین مناظره انتخاباتی


۶ سال پیش
حاشیه‌های مکتوب / قطار مناظرات انتخاباتی به ایستگاه آخر رسید
قطار مناظرات 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری به ایستگاه آخر رسید. باد و باران بار دیگر  میهمان مناظرات شد. این دورهمی به میزبانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و با حضور شش نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پر مخاطب ترین برنامه رسانه ملی بر گزار می شود. 

امروز جمعه( 2 2 اردیبهشت ماه) قرار است، نامزدهای انتخاباتی آخرین مناظره خود را با موضوع اقتصادی به روی آنتن می برند. خبرنگاران و تصویربرداران همانند دو مناظره قبل در محل سازمان صدا و سیما، بعد از گذراندن مراتب بررسی تجهیزات و صدور کارت های ویژه حضور در مراسم در مکان تعبیه شده مقابل ساختمان معاونت سیما و پشت نرده های فلزی پیوسته به هم با طناب های قرمز رنگ و براق قرار گرفتند. 

هنوز حدود سه ساعت به زمان برگزاری مناظره باقی مانده اما مرتضی حیدری مجری مناظرات انتخابات ریاست جمهوری کت و شلوار به دست به محوطه ساختمان معاونت می آید و بعد از خوش و بش با خبرنگاران رد می شود. 
۶ سال پیش
ورود محمدباقر قالیباف به محل برگزاری مناظره
هم اکنون محمدباقر قالیباف برای برگزاری سومین مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ساختمان معاونت سیما محل برگزاری مناظره شد.
قاليباف  پیش از شروع مناظره : در مناظره دوم پيشنهادي دادم كه در اين هفته هزينه آن را دادم كه چرا ليست اموال بايد علني شود. طبيعی است هر طرح اقتصادي كه انجام مي شود منافع ٤ درصدي ها را تحت تاثير قرار مي دهد. اميدوارم امروز كه موضوع ما بحث اقتصادي است كسي در حاشيه و جاده خاكي نرود. حتما در كابينه ما شايسته سالاري مبناي كارمان است البته كابينه ما بايد متشكل از افراد باتجربه و جوان هم باشد.

من نگفتم وزرا لیست اموال‌شان را بدهند گفتم که کسانی که نامزدند باید لیست بدهند.


حاشیه‌های سومین مناظره انتخاباتی
۶ سال پیش
ورود سید مصطفی آقا میرسلیم به محل برگزاری مناظره
هم اکنون سید مصطفی آقا میرسلیم برای برگزاری سومین مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ساختمان معاونت سیما محل برگزاری مناظره شد.

میرسلیم پیش از شروع مناظره : 

"گرفتاری امروز کشور اشتغال جوانان است باید معلوم شود کدام مرد در این صحنه پیشنهاد خوب میدهد و پای آن می ایستد. این مناظره مهمتر از مناظره قبل است امیدوارم نامزدها موفق باشند".

حاشیه‌های سومین مناظره انتخاباتی

۶ سال پیش
جهانگیری خطاب به علی عسکری: من بچه منظمی هستم
.اسحاق جهانگیری حین ورود به اتاق انتظار گفت: من بچه منظمی هستم و اول می‌آیم



۶ سال پیش
ورود سید مصطفی هاشمی طبا به محل برگزاری مناظره
 هم اکنون سید مصطفی هاشمی طبا برای برگزاری سومین مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ساختمان معاونت سیما محل برگزاری مناظره شد.

هاشمی طبا پیش از شروع مناظره به خبرنگاران گفت:

"به نظر من هر سه مناظره مهم است اما این فینال است. مسائلی که من مطرح کردم و امروز می کنم در جهت استقلال کشور است. همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند خوشحالم که اولین قدم من جهت حفظ ایران است.
  

حاشیه‌های سومین مناظره انتخاباتی
۶ سال پیش
ورود اسحاق جهانگیری به محل برگزاری مناظره
 هم اکنون اسحاق جهانگیری برای برگزاری سومین مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ساختمان معاونت سیما محل برگزاری مناظره شد.

وی پیش از آغاز مناظره در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت : 

"بنده تا کنون از کاندیداها برنامه خاصی ندیدم ، در اعلام برنامه محل  تامین منابع باید مشخص باشد. نامزدها در مناظره ها باید برنامه دقیق خود را ارئه دهند  و شعارها را برای سخنرانی ها بگذارند. برای این مناظره جدی تر آمده ام".


حاشیه‌های سومین مناظره انتخاباتی
۶ سال پیش
ورود دکتر علی عسکری به محل برگزاری مناظره
علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما لحظاتی پیش به ساختمان معاونت سیما محل برگزاری مناظره انتخاباتی وارد شد.

حاشیه‌های سومین مناظره انتخاباتی
۶ سال پیش
ورود مرتضی حیدری مجری مناظره انتخاباتی سیما به ساختمان معاونت سیما
ورود مرتضی حیدری مجری مناظره انتخاباتی سیما به ساختمان معاونت سیما و خوش و بش با خبرنگاران حاضر

حاشیه‌های سومین مناظره انتخاباتی


۶ سال پیش



در این باره بیشتر بخوانید:








شریعتمداری در نامه ای به ستادهای انتخابات روحانی در سراسر کشور:


صحبت‌های رئیسی در سومین مناظره انتخابات 96




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۲:۱۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود برروحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
روحانی عالی بود دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
فقط روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
عشق مردم ایران روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
هر کی سنگ خودشو به سینه میزد دلم به حال ملت میسوزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
فقط قالیباف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
صدا وسیما عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۱۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
هی من میگفتم مشکل ملت اکسپرد اورینتده کسی قبول نداشت....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
فقط رییسی
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۸:۰۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
بر خلاف ادعاي جهانگيري از ١٥٠ هزار ميليارد تومان منابع قرض الحسنه در سال ٩٥ فقط ٩٨٠٠ ميليارد تومان وام ازدواج داده شد پس بقيه پولها كجا رفته؟
United States of America
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
انشاءالله خدا به همه ما بصیرت کافی دهد تا بهترین و لایق ترین و صادق ترین فرد را انتخاب کنیم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۰۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
اگه مناظره ها رو ببینید و درست تصمیم بخوایم بگیریم هاشمی طبا از همه سرتره بدون حاشیه و جو سازی دلم برای مملکت میسوزه......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
بانک به من یه وام مسکن سی میلیونی داد ۶ماه
رفتم پرداخت کنم با اوراقی که گرفته بودم ۱۲میلیون سود گرفتن ازم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۴۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
این فسادها اینقدر زیاده که با هشتادتا مناظره نمیتونن جواب بدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
جوجه را اخر پا ییز می شمارند
Iran (Islamic Republic of)
نازى
۱۷:۲۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
جهانگيرى اگه راست ميگى جلو قاچاق وزيراتو بگير
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۱۷:۰۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
دم اون نامزدهایی که با خودروی ملی اومدن مناظره گرم حداقل اونا به فکر کارگرای ایرانی هستن نه اونای که باماشینای خارجی میان و به فکر کارگرخارجی هستن شایدم راحت طلب هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر میرسلیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
اقای جهانگیری و روحانی بهتره یک نگاه به چهار سال پیششون نگاه کنند که ببینند کدوم وعده شون عملی کردند به جای متهم کردن سایر کاندیدها به شعار دادن،،،،،اقای روحانی تو صحبت هاشون تو سفرهاشون چنان شعار میدن انگار چهار سال پیش ایشون رییس جمهور نبودن
Iran (Islamic Republic of)
عباسعلی
۱۵:۲۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
به کجاچنین شتابان؟شماکه کاملامعلومه اوت هستید.
Iran (Islamic Republic of)
ممل
۱۵:۰۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
این جناب جهانگیری خیلی وقتشون آزاده ها :)) یک ساعت و نیم قبل مناظره اومدی چیکار کنی آخه ! معاون رئیس جمهوری مثلا :| :))))
Iran (Islamic Republic of)
Iman
۱۵:۱۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
آره والا :))))
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۵:۱۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
اینقدر سرشون شلوغه که یه سر به معدن چیان هم نزدن..