جایگاه زنان در دولت تدبیر و امید ارتقا یافته است

معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواه گفت:ارزش و جایگاه زنان در دولت یازدهم ارتقا یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛شهین دخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده گفت: ارزش و جایگاه زنان در دولت یازدهم ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: ارتقای شاخصه مشارکت اجتماعی به صورت ویژه در دولت تدبیر و امید دنبال شده و دستاوردهای خوبی به همراه داشته است.

شهین دخت مولاوردی با اشاره به فعالیت سازمان‌های غیر رسمی در دولت یازدهم گفت: در آغاز به کار دولت یازدهم، سازمان‌های مربوط به حوزه زنان، غیرفعال بود، اما اکنون تعداد سازمان‌های غیررسمی فعال در این حوزه از یکهزار و ۶۷۷ مورد به ۲ هزار و ۶۷۰ سمن فعال رسیده است.

وی با اشاره به افزایش اعتماد به نفس زنان در سال‌های اخیر ادامه داد: اعتماد بیشتر به صلاحیت‌ها و شایستگی زنان از جمله رویکردهایی بوده که به صورت ویژه دنبال شده است.

وی با اشاره به نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در منطقه آزاد ماکو گفت: در این نمایشگاه شناسایی زنان توانمند، بهره‌مندی از توانمندی‌های آنان در سطوح میانی و شناسایی زنان مسعد برای حضور در عرصه‌های مدیریتی باید مد نظر قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به دومین رالی گردشگری بانوان گفت: این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاد و بالا بردن روحیه بانوان و سامان‌دهی اوقات فراغت این قشر با همکاری شرکت هلدینگ گردشگری ایران برگزار شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.