فنجان هایی که به یک اثر هنری تبدیل شدند +تصاویر

هنرمندی اهل کره توانست با بهره گیری از خلاقیت خود فنجان های قهوه را به یک اثر هنری تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قهوه نوعی نوشیدنی رایج است که از دانه‌های بوداده و آسیاب شدهٔ گیاه قهوه به دست می‌آید. گیاه قهوه بومی مناطق نیمه‌گرمسیری آفریقا و برخی از جزایر جنوب و جنوب شرق آسیا است، این گیاه از آفریقا به سایر نقاط جهان پراکنده شد و در حال حاضر در بیش از ۷۰ کشور کشت می‌شود که در درجهٔ اول مناطق استوایی آمریکا، جنوب شرقی آسیا، هند و آفریقا است، هنگام رسیدن میوهٔ گیاه قهوه، دانه‌های قهوه را برداشت، پردازش و در نهایت خشک می‌کنند.
 
دانه‌های قهوهٔ خشک شده به درجات مختلف بو داده می‌شوند، بسته به عطر و طعم مورد نظر، درجه‌بندی‌های مختلفی برای این محصول در نظر گرفته شده است، قهوه کمی اسیدی است و می‌تواند به علت داشتن کافئین بالا موجب تحریک انسان گردد. 
 
 برای درست کردن قهوه روش های مختلفی وجود دارد و هرکس بسته به ذائقه خود قهوه را می نوشد.برخی با قند برخی تلخ و برخی با شیر آن را مخلوط کرده و می نوشند.
 
در این میان برای تزئین قهوه روش های مختلفی وجود دارد که از جمله آنها می توان به هنر قهوه گرافی اشاره کرد. هنر قهوه گرافی یا نقاشی روی قهوه سالهاست باب شده است. "انگبین لی" باریستای اهل کره هنر جالبی را روی قهوه هایش عملی می کند و با درج تصاویر مختلف گرافیکی روی آنها باعث می شود افراد بیشتری به سمت قهوه گرایش پیدا کنند .
 
در ادامه تصاویری از این قهوه گرافی این هنرمند را مشاهده می کنید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.