رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛

واترپلو از مدال گیری در باکو ناامید نیست

رضوانی گفت: امیدوارم واترپلو نتایج زحمات خود را در باکو بگیرد، ضمن این که این تیم در مدال گیری ناامید نیست.

محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم ملی واترپلو در بازی های کشورهای اسلامی اظهار داشت: تیم اعزامی به باکو فقط یک بازیکن با تیم اعزامی به بازی های آسیایی ژاپن تفاوت دارد. تمرینات این تیم به علاوه رشته های شنا و شیرجه از اوایل فروردین و در دو نوبت هر روز انجام شد. امیدواریم نتیجه این زحمات را در باکو ببینیم ضمن این که در مدال گیری ناامید نیستیم.

رضوانی افزود: بعد از پایان لیگ واترپلو از نظر زمان با محدودیت روبرو بودیم. تفاهم نامه ای برای برگزاری دیدارهای دوستانه  با تیم های ازبکستان و گرجستان داشتیم که به دلیل عدم آمادگی این دو کشور این دیدارها لغو شد. البته تیم ملی واترپلو به یکی از تورنمنت های سنگاپور دعوت شده است که به زودی در آن حضور خواهد یافت. 

وی درخصوص سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو اظهار داشت: چیریچ مربی جوانی است. قبل از این که به ایران بیاید دو سال در گروه مربیگری صربستان فعالیت داشت و قبل ازآن نیز عناوینی مانند بهترین بازیکن جهان را در کارنامه داشت. اگر از کارشناسان سوال کنید همگی به اتفاق معتقدند تیم واترپلو جوان و متحول شده است. 9 بازیکن از تیم بزرگسالان در مسابقات جوانان جهان نیز حضور داشند. 

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تصریح کرد: هدف میان مدت واترپلوی ایران مسابقات آسیایی و المپیک 2020 با نگاه ویژه وزارت است. در بازی های آسیایی جاکارتا بازی های آبرومندانه ای از واترپلو به نمایش می گذاریم و به مدال می رسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار