مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛

بیابانگرد به مدال نقره رسید

افشین بیابانگرد با شکست مقابل حریف ژاپنی به مدال نقره وزن 71 کیلو گرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،روز دوم و پایانی بیست و هفتمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز (پنج شنبه) با برگزاری مسابقات اوزان 59، 71 و 85 کیلو گرم در شهر دهلی نو پایتخت کشور هندوستان آغاز شد.
بر این اساس در وزن 71 كیلوگرم افشین بیابانگرد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 3 بر یك دیپاك از هند را شكست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل نورقاضی آسانگولوف از قرقیزستان با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید و به دیدار پایانی راه یافت. وی در این دیدار با شکست 2 بر یک مقابل تاكشی ایزومی از ژاپن به مدال نقره رسید.
بنا بر این گزارش در وزن 85 كیلوگرم حسین نوری در دور اول با نتیجه 6 بر صفر كانگ از كره جنوبی را شكست داد، وی در دور دوم مقابل فی پنگ از چین با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید. نوری در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 3 بر 2 از سد عظمت كاستوبایف از قزاقستان گذشت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار پایانی آتسوشی ماتسوموتو از ژاپن است.
در وزن 59 كیلوگرم سامان عبدولی در دور اول با نتیجه 3 بر یك روزادور ژوگانیف از تاجیكستان را مغلوب كرد. وی در دور بعد مقابل فیروز توختایف از ازبكستان با نتیجه 2 بر یك پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبدولی در این مرحله مقابل كنجیرو فومیتا از ژاپن با نتیجه 9 بر 4 شكست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.وی برای كسب مدال برنز 5 بر 2  كالی سلیمانوف از قرقیزستان را شکست داد و به مقام سوم رسید. میرامبك آیناگولوف نیز با شکست مقابل كنجیرو فومیتا از ژاپن به مدال نقره رسید.
گفتنی است با توجه به کسب مدال طلای رامین طاهری، سید مصطفی صالحی زاده و بهنام مهدی زاده در اوزان 80، 98 و 130 كیلوگرم،مدال برنز علی ارسلان در وزن 66 کیلو گرم و عنوان هفتمی پژمان پشتام در وزن 75 كیلوگرم و همچنین نتایج فرنگی کاران کشورمان در روز دوم ؛تیم ملی ایران به قهرمانی زود هنگام قاره کهن رسید.رقابت برای نایب قهرمانی بین تیم های کره جنوبی و قزاقستان خواهد بود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار